חשד לניסיון תקיפה מינית של נערה באזור טו'

אמש התלוננה נערה על אדם שניסה לאנוס אותה בזמן שהלכה ברחוב ברובע טו', המשטרה פתחה בחקירה של האירוע ובחיפוש אחרי החשוד
צילום: חטיבת דוברות המשטרה

במשטרת אשדוד התקבל אתמול דיווח על נערה באזור ט"ו שמבקשת עזרה וצועקת "אונס אונס", כוחות המשטרה שהגיעו למקום במהירות, החלו בסריקות במקום אך החשוד לא נמצא, השוטרים גבו מהנערה המפוחדת עדות והיא סיפרה שאדם זר תפס אותה והחל לגעת בה בצורה מינית תוך שהוא גורר אותה למקום מוסתר, למזלה של הנערה היא התעשתה במהירות ומשכה את התוקף למקום מואר, שם זעקה לעזרה ומשכה את תשומת לב של אחת השכנות וכך הבריחה את התוקף.

אותו מקרה פורסם ברשתות החברתיות ועורר סערה בקרב התושבים, וכך פורסם על הקיר של אשדוד אונליין בפייסבוק:

"הורים יקרים מאשדוד אתמול בערב היה נסיון לתקיפה מינית של ילדה באזור ט״ו זו ההודעה המקורית של האשה שבאה לעזרת הילדה לכל הורי הכתה ואנשי איזור טו ברצוני לשתף אתכם במקרה מאתמול בלילה, היה ניסיון לאונס ולמזלה הטוב של הילדה היא קיבלה תושיה במהלך הניסיון להוביל את האנס למקום מואר מייד כשראתה אותי ביקשה במהרה לעזור לה שהוא רוצה לאנוס אותה, כשניסינו לרדוף אחריו הוא ברח על נפשו הזעקנו משטרה למקום אך לא מצאנו אותו כרגע הכל בחקירה משטרתית לזיהוי, אשמח שתשתפו, ויותר מאשמח שתחדדו את העניין מול ילדכם! פשוט פחד אלוהים!!! התוקף עדיין מסתובב חופשי ברחבי אשדוד"

חשוב לציין שהמקרה עדיין נמצא בחקירה ובדיקה של המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך