צפו: מהומה – מכות ואלימות בין נערים לשוטרים באשדוד

נערים חסרי מעש שהתגרו בשוטרים הובילו לאירוע מכוער, בסיומו השתמשו השוטרים בכח מופרז שגרם לאחד הנערים להפצע, במשטרה שוללים את הטענות "מדובר על הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו"
הותר לפרסום: משטרת ישראל הפעילה סוכן סמוי באזור
צילום: דוברות המשטרה

אירוע מכוער התרחש במוצאי שבת האחרונה ברובע ט' באשדוד, לאחר תגרה המונית בין מס' נערים לשוטרים, בסיומה עוכבו מס' חשודים לחקירה אך שוחררו, אחד הנערים אף נזקק לטיפול רפואי.

הכל החל מס' שעות לאחר צאת השבת, מס' נערים שיחקו במגרש הקט-רגל הנמצא ברובע ט' וככל הנראה הרעישו יתר על המידה, תושבים המתגוררים במקום הזמינו משטרה שהגיעה והחליטה לקנוס את הנערים על הקמת רעש בלתי סביר.

ויכוח התפתח בין השוטרים לנערים בתוכם היה גם חייל, וחלקם אף מגיע בית חרדי, לאחר שהשוטרים הבהירו את שרצו לנערים הם החליטו לעזוב את המקום, אך שני נערים החליטו להתגרות בהם.

מכה קטנה לניידת המשטרה רגע לפני שעזבה את המום גרמה למהומה גדולה, במהלכה הפעילו השוטרים כח מוגזם ובלתי סביר על נער וחייל שהיו במקום, דקות ארוכות של התקוטטות בין הצדדים בניסיון של הנערים למנוע מעצר, הסתיימו בעיכוב לחקירה של אחד הנערים, שהתגרו בשוטרים.

אחד הנערים שהיה במקום והחליט לתעד את הנעשה, בעקבות כך זכה ליחס מחפיר הכולל איומים מצד אחד השוטרים, אך הנער המשיך לתעד כל העת, כאשר התגרה בין הצדדים התעצמה ובזמן שהשוטרים הובילו בכח את הנערים לניידת, החליט אחד מהם לרסס בגז מדמיע את המצלם, וגרם לו להפסיק ולתעד את האירוע.

חשוב לציין שהתגרותם של הנערים יצרה את המהומה, אך התנהגותם של השוטרים הייתה בלתי סבירה, ולכן ביקשנו את תגובת המשטרה.

מדוברות המשטרה נמסר כי הם דוחים את הטענות על הסף וכי מצפייה בסרטון המצורף עולה שהשוטרים שהגיעו לטפל באירוע של הקמת רעש, נהגו במקצועיות ובאיפוק רב למרות התגרות חוזרת ונשנית כלפיהם תוך הפרעה במילוי תפקידם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך