אלון דאי מאשדוד חנך את מסלול המרוצים החדש של ישראל

נהג המרוץ הישראלי אלון דאי, אלוף אירופה בסבב מרוצי "הנסקאר", חנך את מסלול המרוץ החדש שהוקם סמוך לבאר שבע: "אחד המסלולים המאתגרים בהם יצא לי לנהוג. המהירות המרבית בו - 230 קמ"ש"
אלוף אירופה במכוניות מרוץ
אלון דאי.

לאחר שנים ארוכות נערכה בסוף השבוע האחרון השקה של מסלול המרוצים החדש של ישראל, בשדה תימן.  מי שחנך אותו, הוא אלון דאי מאשדוד, נהג המרוצים, אלוף אירופה בסבב "הנסקאר".

המסלול, שנבנה כחלק מפארק מוטורי עתידי בשם "מוטור סיטי", הוא עם מרחק הקפה באורך 2.1 ק"מ, תשע פניות וצמד ישורות מהירות יחסית. בינתיים נסלל רק האספלט, אך המארגנים מוסרים כי עד אירוע הפתיחה בסוף מאי יוצבו גם אבני שפה במפרט ייעודי, אזורי מילוט עם מעקות בטיחות, עמודים סופגי אנרגיה ועוד.

אלון דאי:  "זה המסלול הארוך והמקצועי ביותר שנבנה כאן עד כה. הוא מכיל קטעים מהירים מאוד, לדעתי יהיה אפשר להגיע עד 230 קמ"ש. הוא מאתגר גם עבור נהגי מרוץ מקצועיים ומחייב הרבה היכרות. זה ללא ספק אחד המסלולים היותר מאתגרים בהם יצא לי לנהוג".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך