עונת הרחצה נפתחת בחלק מחופי אשדוד

השורה מצויינת למתרחצים! עונת הרחצה תפתח כבר היום בצורה חלקית בחלק מהחופים - בעוד כחודש יפתחו שאר החופים לרחצה באופן רשמי
אנשים מתהלכים על החוף

בעוד כחודש תפתח עונת הרחצה באשדוד באופן רשמי – אך כבר היום ה-18.3 יפתחו 3 מגדלי הצלה בחוף מי-עמי,חוף י"א וחוף הקשתות. כאשר שאר החופים יפתחו ב-16.4 תאריך הפתיחה הרשמי.

פגרת החורף מאפשרת לאגף החופים לתכנן ולהיערך לעונת הרחצה הבאה. השקעות רבות עושה העירייה ברצועת החוף היפה של ישראל וממשיכה לטפח את שבעת חופי הזהב שלה. הדברים באים לידי ביטוי בשיפור תמידי של תשתיות.

גם השנה יתנוסס תו התקן הבינלאומי "דגל כחול" על כל שבעת החופים באשדוד, המציבים את אשדוד על מפת התיירות הבינלאומית. כך גם הנגשת הנכים. בכל חופי הרחצה ישנה הנגשה עד לסככות הנכים ובשני חופים עד לתוך המים, באמצעות שבילים וכסאות נכים מיוחדים. אפרופו לעניין ההנגשה, אגף החופים באשדוד פיתח מודל הנגשה מיוחד ובעזרת מתנדבים וצוות המצילים הם מגשימים את חלומם של נכים רבים ומביאים אותם לחוש את המים על גופם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך