בזכות הפסדי רחובות וחולון המקום השישי בפלייאוף עדיין בהישג יד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נוצחה על ידי מכבי ראשל"צ 23:25. אבל היא עדיין שישית בגלל הפסדי יריבותיה, חולון ורחובות. נותרו 2 מחזורים לסיום הליגה הסדירה.
בזכות הפסדי רחובות וחולון המקום השישי בפלייאוף עדיין בהישג יד

הפועל sp אשדוד רוצה לסיים את הפלייאוף שישי. היא אומנם נוצחה בביתה על ידי  מול האלופה מכבי ראשל״צ 25-23, אבל המקום השישי עדיין בהשיג יד, כי רחובות וחולון שנאבקות איתה על המקום הזה, נוצחו אף הן.

הפתיחה במשחק מול מכבי ראשל"צ הייתה של אשדוד שהציגה הגנת ברזל. אשדוד רצה להתקפות מעברים והאדומים הצליחו  לפתוח פער של 4 שערים לאחר 16 דקות. אבל האלופה כמו אלופה עם הנסיון הרב שלה, ידעה לצמצם לאט לאט את הפער ואף לעלות ליתרון דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה.

הצהובים מראשל״צ שמרו על היתרון גם במחצית השנייה עד לסיום והם היו אלה שחזרו עם שתי הנקודות הביתה. האדומים מאשדוד יצטרכו לנצח את שני המשחקים הבאים עד לסיום הליגה הסדירה בכדי להבטיח את המקום השישי, ולקוות להפסדים נוספים של רחובות וחולון, שהפסידו גם הן במחזור הנוכחי. רחובות לרמת גן 22:23 וחולון לבני הרצליה 35:38.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך