במוצ"ש הקרב על המקום הרביעי

הפועל "SP מצר" ת"א ומכבי אשדוד/באר טוביה, שחזרו לנצח במחזור שעבר, יתמודדו על המקום הרביעי בטבלה בהיכל קבוצת שלמה (18:40, SPORT5)
במוצ"ש הקרב על המקום הרביעי

המחזור ה-20 בליגת ווינר סל ייצא במוצאי שבת לדרך במשחק מסקרן בהיכל קבוצת שלמה בין הפועל "SP מצר" ת"א למכבי אשדוד/באר טוביה, שהמנצחת בו תישאר לבדה במקום הרביעי בטבלה (18:40, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: עומר אסתרון, כפיר מועלם, רותם קוזה).

מכבי אשדוד קטעה גם כן רצף של שלושה הפסדים, עם ניצחון בית 62:83 על עירוני נהריה. אחרי פתיחה צמודה, שיחררו סק הנרי (21 נקודות ו-6 אסיסטים) ונמרוד לוי (16 נקודות ו-13 ריבאונדים) קלאץ' ובעזרת הגנה קבוצתית נהדרת ברחו לניצחון קל. "הדולפינים" חזרו למאזן חיובי וינסו כעת להשיג יתרון בשובר השוויון העונתי על האדומים מת"א.

מתוך שבעה משחקי חוץ מול הפועל ת"א בליגה הבכירה, מכבי אשדוד ניצחה רק פעמיים: 98:103 לאחר הארכה בפברואר 2015 ו-81:97 במרץ אשתקד. בשני הניצחונות האלו היא קלעה 100.0 נקודות בממוצע, בעוד בחמשת הפסדי החוץ נעצרה על 83.0 נקודות. בניצחון החוץ הראשון על האדומים קלעה אשדוד 17 נקודות בהארכה (אחת פחות משיא המועדון) ובניצחון השני צלפה 60 נקודות במחצית השנייה (שיא מועדון).

המשחק בסיבוב שעבר היה צמוד עד השנייה האחרונה והסתיים בניצחון 80:82 לאשדוד. גיל אמיתי היה האקס-פקטור עם 15 נקודות, כולל שלשות גדולות בסיום כל מחצית. סק הנרי הוביל עם 20 נקודות, דייויד לורי שנפרד מ"הדולפינים" מאז הוסיף 15 ו-10 ריבאונדים. לימונד הוביל את האדומים עם 16 נקודות וחמישה אסיסטים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך