בעקבות התקרית הבוקר – חמאס: "ישראל נושאת באחריות"

חשש כבד מסבב לחימה חדש באזור הדרום, בעקבות האירועים שמתרחשים לאחרונה בגבול הרצועה, חבר הלשכה המדינית של חמאס על התקרית ברצועת עזה: "ישראל נושאת באחריות"

החמאס מגיב בתקיפות על התקרית הבוקר ברצועת עזה: "ישראל נושאת באחריות לכל ההשלכות של המתרחש ברצועה. אם ההתנגדות הייתה מעוניינת בהסלמה היא לא הייתה פועלת בדרך זו"

כזכור תקרית חריגה נוספת אירעה הבוקר בגבול רצועת עזה, לאחר שמספר מטענים התפוצצו על גדר המערכת מצפון לרצועת עזה, במטרה לפגוע בכוחות הבטחון הנמצאים על הציר, באורח נס לא היו נפגעים לכוחותינו, לאחר שצוות של גולני עבר במקום חצי דקה קודם הפיצוץ.

כתגובה לפיצוץ מטעני הנפץ, צה"ל תקף באמצעות טנקים עמדות של ארגון החמאס, כאשר לפי מקורות 'פלסטינים', צה"ל תקף עוד שתי עמדות תצפית ומוצב בצפון הרצועה. לא ברור האם ישנם נפגעים בקרב הפלסטינים כתוצאה מהירי. לפי שעה ההערכה היא כי בין שלושה לארבעה מטענים הופעלו בזירה בזמן שכוח צה"ל סייר באזור – אך היה במרחק רב יחסית מנקודת הפיצוץ. לא נגרם נזק לרכבים הצבאיים שפיטרלו במרחב ולא היו נפגעים.

גורמים בכירים במערכת הביטחון מעריכים בשיחה עם התקשורת כי "האירועים האחרונים מחזקים אותנו שאנחנו לקראת סבב לחימה נוסף ברצועת עזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך