סקר "הגל החדש" שהתקיים בשיאה של המחאה: ד"ר לסרי מנצח בגדול

על פי תוצאות הסקר עולה כי ד"ר לסרי זוכה ל-35 אחוזי תמיכה, סניה כצנלסון מקבל 18 אחוזים והלן גלבר 14 אחוזים. מפילוח מעמיק יותר, של אלה המתכוונים לגשת לקלפיות ביום הבחירות, ד"ר לסרי זוכה ל-50 אחוזי תמיכה
סקר "הגל החדש" שהתקיים בשיאה של המחאה: ד"ר לסרי מנצח בגדול

דווקא בשבוע הכי קריטי של מחאת השבת, לאחר שד"ר לסרי כתב ברשתות החברתיות כי הוא מתכוון להרגיע את הרוחות, ויומיים לאחר מכן נרשמו דוחות לבעלי עסקים ב"ביג פאשן", אנשיו של ראש העיר הזמינו סקר ממכון הסקרים המוכר "הגל החדש". מדובר במכון סקרים המעניק שירותים למספר פוליטיקאים בכירים ברמה הארצית (ביניהם יאיר לפיד), וגם ללא מעט מועמדים בבחירות המוניציפליות הקרובות. "החלטנו להזמין את הסקר באחד הרגעים הכי מורכבים של יחיאל לסרי בפוליטיקה המקומית, בשיא של מחאת השבת, כאשר מסביב כולם חשים את הגלים העכורים שאנשים אינטרסנטים הובילו נגדו, כולל ביטויים קשים ברשתות החברתיות", מסביר אחד האנשים הכי קרובים לראש העיר.

הסקר נערך כאמור בשבוע השלישי של חודש פברואר בקב מדגם מייצג של 600 בעלי זכות בחירה מאשדוד, ואם ברגעים שכאלה ראש העיר זוכה ליתרון מבטיח על פני יריביו הפוליטיים, הוא בהחלט יכול להיות מרוצה לקראת הבחירות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב.

השאלה המרכזית של הסקר הייתה: אם הבחירות לראשות העיר היו מתקיימות היום, במי היית בוחר? ד"ר לסרי זכה לקבל 35 אחוזים, סניה כצנלסון 18 אחוזים, הלן גלבר 14 אחוזים, בוריס גיטרמן 4 אחוזים ו-30 אחוזים השיבו כי הם אינם יודעים במי יתמכו.

בשאלה נוספת שהתמקדה רק ב-70 האחוזים מהנשאלים שיש להם דעה ברורה עבור מי יצביעו, התוצאות מראות מגמה ברורה לטובת ראש העיר: ד"ר לסרי מקבל 50 אחוזים, סניה כצנלסון 25 אחוזים, הלן גלבר 20 אחוזים ובוריס גיטרמן 5 אחוזים.

הנתון המעניין הוא שגם מי שאינו מצביע בהכרח לד"ר לסרי, מאמין כי הוא זה שינצח בבחירות הקרובות לראשות העיר. השאלה הייתה: ללא קשר להצבעה האישית שלך, מי לדעתך יזכה בבחירות לראשות עיריית אשדוד? ד"ר לסרי מקבל 39 אחוזים, סניה כצנלסון מקבל 12 אחוזים, הלן גלבר קיבלה 7 אחוזים, 39 אחוזים השיבו כי הם לא יודעים. במילים אחרות, חלק מהמצביעים של גלבר וסניה אומנם תומכים בהם, אבל יודעים שאין להם סיכוי ממשי בבחירות הקרובות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך