אל תפספסו בדיקת חינם שתציל את הראייה שלכם באסותא

באסותא שדוד החליטו לערוך ביום חמישי 15.3 (9.00-14.00) בדיקות חינם לגילוי גלוקומה לתושבי העיר. הגלאוקומה נחשבת לאחד הגורמים העיקריים לעיוורון.

את זה לא תחמיצו. בדיקת עיניים חינם לתושבי העיר אשדוד שעשויה להציל את הראייה שלכם, שמעניק בית החולים אסותא.

מביה"ח אסותא נמסר: "לרגל שבוע הגלאקומה העולמי, אנו מזמינים אתכם לעבור בדיקת עיניים לגילוי מוקדם של גלאוקומה ללא עלות ביום חמישי 15.3 בשעות 09.00- 14.00, בלובי בית החולים הציבורי אסותא אשדוד. אל תתנו לגלאקומה להחשיך את חייכם".

גלאוקומה, או ברקית, היא קבוצה של מחלות עיניים המאופיינת בניוון הדרגתי ותמותה של תאי עצב הראיה. גורמים אלו מובילים בשלב מתקדם לפגיעה וצמצום שדה הראיה. הנזקים הנגרמים כתוצאה מגלאוקומה אינם ניתנים לשיקום, אך באמצעות טיפול מתאים ניתן לשמר את המצב הקיים ולמנוע התדרדרות נוספת בראייה מקובל להגדיר כיום את הגלאוקומה כ"פגיעה נוירולוגית רגישה ללחץ" של עצב הראיה.

בעולם המערבי נחשבת הגלאוקומה לאחד הגורמים העיקריים לעיוורון, לצד סיבוכים של סוכרת ומחלת ניוון הרשתית המופיעה עם הגיל. בגלאוקומה נוצר הרס של תאים הנמצאים בעצב הראייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך