נחל ירוק: הסירה הראשונה הונחה בנחל לכיש

סירה חדשה נקלטה במנהל התפעול של עיריית אשדוד, במטרה לשמר ולהרחיב את פעולות הניקיון בנחל לכיש
נחל ירוק: הסירה הראשונה הונחה בנחל לכיש

מנהל התפעול של עיריית אשדוד, החל מאתמול להפעיל סירה החדשה שתהווה כלי עבודה חדש, לשימור וטיפול שוטף בשמירה וניקיון על הנחל בזמן שגרה ובזמן חירום.

המטרה של עיריית אשדוד זה להמשיך בטיפול ובשמירה על הנחל, ולצד הסירה נרכשה גם רשת גדולה במטרה לאסוף את הפריטים הצפים לאורך הנחל באופן מהיר ויעיל יותר.

העירייה השקיעה במהלך השנים האחרונות משאבים רבים, כולל הקמת סיירת ירוקה והצליחה ליצור את המהפך מנחל מזוהם לנחל נקי, שגם זכה להיות מדורג בין שלושת הנחלים הנקיים ביותר בישראל.

כיום, קיימת דגה עשירה ובעלי חיים רבים בנחל, זאת לאור הטיפול המקצועי המתבצע לאורך כל השנים מידי יום, שהוענק ומוענק למשאב הטבע ביחד עם כלל העמותות הירוקות והגופים המקצועיים הנוספים, כל אלה ועוד מעידים על שיקומו של הנחל.

<iframe width="300" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Gq-CSMzLrdI" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

לאחרונה פורסם כי נחל לכיש נבחר לאחד משלושת הנחלים הנקיים בישראל, עדות לכך ניתן לראות בדו"ח מיוחד ומקיף ביותר שפורסם בחודש נובמבר 2016 ע"י המשרד להגנת הסביבה על מצב הנחלים בישראל משנת 1994 ועד 2015, בסיום הדו"ח נבחרו שלושת הנחלים הנקיים ביותר בישראל ובהם נחל לכיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך