רק שניה. מכבי בן אשדוד נוצחה ברמת חן 83:75 ותסיים את הפלייאוף במקום השני

מכבי רמת חן/בליך גברה הערב בביתה על מכבי בן בנות אשדוד, במחזור הרביעי של הפליי אוף בליגת אתנה ווינר לנשים 75:83 (לאחר הארכה), והיא מדורגת ראשונה בטבלה, מקום שיעניק לה את יתרון הביתיות במשחקי חצי גמר הפליי אוף שיחלו בשבוע הבא. אשדוד תסיים שנייה.
רק שניה. מכבי בן אשדוד נוצחה ברמת חן 83:75 ותסיים את הפלייאוף במקום השני
נוף קדם עם הכדור מנסה לעבור את רוני בן נון (צילום: ספי מגרזיו )

מכבי בן אשדוד רצתה לסיים ראשונה. זה היה חשוב לה. מחזור אחד לסיום הפלייאוף העליון, יצאה אשדוד לרמת חן. ניצחון היה מבטיח לה את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות בחצי הגמר ובגמר סל. זה נגמר 83:75 (לאחר הארכה) ואשדוד תסיים שנייה, אחרי רמת חן ולא תזכה ביתרון הביתיות בחצי הגמר וגמר סל.

המשחק היה צמוד. היה ברור לשתי הקבוצות כי מי שתנצח תזכה ליתרון חשוב. זה התחיל ברבע הראשון ביתרון 12:16 לאשדוד, אבל במחצית זה כבר היה שיוויון 34:34. גם שני הרבעים הבאים היו 35:35, ולבסוף 69:69 והקבוצות הלכו להארכה.

בהארכה היתה קבוצה אחת בלבד, רמת חן 14:6. אשדוד עכשיו תצטרך להזיע יותר בסדרת חצי הגמר מול אליצור חולון, משוכה לא פשוטה, אותה היא נצחה בגביע המדינה. בשני זה מתחיל. מצד שני אשדוד ידועה שהיא במייטבה "במאני טיים".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך