בשני המטרה לעבור את נהריה ולהשאר בצמרת

מכבי אשדוד/באר טוביה, תארח בשני (20.15, "הקריה") את נהריה, במשחק שיבטיח לה את המקום בצמרת. אשדוד רוצה לחזור לנצח לאחר 3 הפסדים בכל המפעלים. צוברביץ' הפצוע אמור לחזור.

במכבי אשדוד/באר טוביה, מאוד רוצים לחזור לנצח. אשדוד יודעת כי במשחק בשני, מול נהריה בבית (20.15, "הקרייה"), תהיה השלכה על המקום בליגה. אשדוד יכולה לעלות למקום החמישי ואולי הרביעי וזה יכניס אותה חזק מאוד לתמונת הפליאוף העליון.

מי שיחזור לשחק הוא אלכס צוברביץ', שחקנה של הקבוצה שהיה פצוע במשחקים האחרונים. המדובר בתוספת של כח רבה מתחת לסל של אשדוד.

בדף הפייסבוק של הקבוצה על המשחק נכתב: "העונה נכנסת לישורת האחרונה, וממחר כל משחק הוא באמת משחק עונה, אנחנו רוצים מקום טוב וגבוה בסוף הסיבוב השלישי ואנחנו רוצים פלייאוף! ממחר נכנסים לזה, משחק ביתי נגד עירוני נהריה, אנחנו צריכים לנצח מחר ואנחנו צריכים את האנרגיות שאתם נותנים לנו ביציע, אנחנו רוצים לראות מלחמה מחר על הפרקט כמו שהקפטן שלנו נלחם בתמונה על כל כדור, וזה תלוי בכם.. פשוט תגיעו להיכל עם חולצה צהובה, תחממו את הגרונות ותקראו לחברים ולמשפחה, מחר אנחנו רוצים, צריכים וחייבים היכל מלא, רועש וצהוב!!!"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך