"יש בבית ספר ילדים רעבים ללחם, אני רוצה לעזור להם"

שלומי בן יאיר עסוק בשגרה בעזרה בהעברת מצרכים עבור סנדביצים לילדי אחד מבתי הספר בעיר. לאחרונה הוא מתקשה להשיג זאת עבורם ובפניייה ישירה לתושבי אשדוד הוא מבקש את עזרתכם
ילדים עניים באשדוד
צילום: אורי קריספין

שלומי בן יאיר, דואג בכל שבוע לסנדביצ'ים לכל יום עבור כ-40 ילדים באחד מבתי הספר היסודיים באחד מהרובעים הותיקים בעיר. ילדים שאינם מגיעים עם אוכל לביה"ס בגלל מצב כלכלי קשה. בכל שבוע הוא מצליח למצוא מכל מיני תורמים שעזורים למצרכים עבור הסנדביצי'ם, כמו שוקולד למריחה, ריבה ומוצרי חלב למריחה.

כך בכל שבוע. אלא שלאחרונה הוא מתקשה להשיג. שלומי מספר: "מה שקורה הוא שתמיד נותנים לי תרומה ואני מעביר. הפעם עסוקים כולם בהכנת סלים לחג, "קמחא דה פסחא" ולכן פחות מתפנים לשגרה. הצלחתי להשיג מחברים ומשכנים, אבל אני מקבל טלפון ממזכירות בית הספר שמספרים על ילדים שהם רעבים ואין להם סנדביץ, כי אין מי שיכין להם".

שלומי בן יאיר, עושה את זה בהתנדבות ויש לו בקשה אחת: "לחם בית הספר מצליח להשיג. הבעיה היא עם מה למרוח להם בסנדביץ'. כל מי שיכול לעזור זו מצווה וברכה".

למי שמעוניין לעזור. שלומי: 0507529934

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך