"לפני ארבע וחצי שנים איבדנו בן דוד ועכשיו את הבת דודה מירב"

מירב חטשואל (37), תושבת אשדוד, אם מסורה לשתי בנות ואישה אהובה וחייכנית, מצאה את מותה בנסיבות טראגיות ביום שני בצהריים
"לפני ארבע וחצי שנים איבדנו בן דוד ועכשיו את הבת דודה מירב"

האסון התרחש באותו המקום ובאותו האופן, שבו איבדה המשפחה את בן הדוד של מירב לפני כארבע שנים. "לעולם לא נדע מה קרה באותו יום", מספר בן המשפחה, "כששמעתי לראשונה על האסון במרטין בובר, בכלל לא חשבתי שזה קשור למשפחה שלנו, הלא זה קרה לנו שם כבר פעם אחת, אז מה, זה יקרה שוב?"

ביום שלישי אחרי הצהריים הובאה למנוחות מירב חטשואל (37) מאשדוד באחת מהלוויות הקשות שנראו בעיר. מירב ז"ל נמצאה ביום שני ללא רוח חיים ברחוב מרטין בובר, לאחר שנפלה מבניין רב קומות. כוחות ההצלה שקיבלו את הדיווח הגיעו לזירה בהקדם האפשרי, אך נאלצו לקבוע את מותה של מירב. חובש איחוד הצלה שהיה במקום סיפר כי האירוע היה קשה.

מירב היא אימא לשתי בנות קטנות (בנות שש ושמונה), בעלה הוא צלם מוכר בעיר והיא בת למשפחה ענפה ומוכרת. מותה היכה בתדהמה את משפחתה ומכריה, והחזיר אותם לטרגדיה שפקדה את המשפחה לפני ארבע וחצי שנים, באוגוסט 2013. בן דודה של מירב, נועם אלבז ז"ל, בן העיר אשדוד ועובד נמל, מצא את מותו באותו המקום ובאותו אופן טראגי. גם אז הידיעה הכתה רבים בהלם. קשה היה להבין איך נועם, צעיר תאב החיים והחייכן איננו. נועם, כשמו היה בחור נעים הליכות וחבר אהוב.

מירב עבדה כרואת חשבון בחברת "אלתי היסעים". הבעלים של החברה, חיים מור יוסף, מספר כי מירב עבדה שש שנים ב"אלתי", והייתה עובדת מסורה שניהלה את התחום הכספי של החברה ביד רמה. "היא הייתה אהובה מאוד על העובדים והנהגים, לא היה שום סימן למצוקה. זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר", אומר מור יוסף, "אנחנו כואבים ומשתתפים בצער המשפחה".

מירב חטשואל ז"ל

נסיבות המקרה, כאמור, עדיין בבדיקה. "המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות המקרה, לא מצאו מכתב, היא לא השאירה סימנים", מספר בן הדוד קלמו ברבי. "בבוקר היא לקחה את הילדות לגן, לבית ספר, ומשום מה לא הגיעה לעבודה. הם עוד לא הספיקו לשאול איפה היא, וקיבלו את ההודעה הנוראה".

האימהות של קלמו, נועם ומירב הן אחיות, והמשפחה המאוחדת התרסקה בפעם השנייה. "לפני ארבע וחצי שנים איבדנו בן דוד ועכשיו בת דודה", מספר בכאב קלמו, "כולם בהלם, זה בא ב'בום' בפעם השנייה, באותו מקום. מירב היא אישה מאוד עצמאית, עבדה קשה, אימא מסורה, חייכנית, שמחה. היו לנו יחסים קרובים, הייתי מאוד קשור אליה, ותמיד בימי שישי היא הייתה מגיעה אלינו הביתה לשתות קפה אחרי שהייתה שמה את הבנות בבית הספר. הכול היה רגיל, לא הרגשנו שום דבר".

קלמו מספר כי כאשר קרא ביום שני באינטרנט על האירוע הטראגי במרטין בובר, לא חשב שזה קשור באיזשהו אופן אל משפחתו. "זה כבר קרה לנו פעם, אז יש סיכוי של אחד למיליארד שזה יהיה קשור אלינו שוב", הוא אומר, "כשחזרתי הביתה, הילדים כבר ידעו לפניי שזו מירב, ולא ידעו איך לבשר לי את החדשות הנוראיות האלה. זה בלתי נתפס. לעולם לא נדע מה הסיבה, כמו שלא יודעים עד היום מה קרה עם נועם".

קלמו ומכריה של מירב מספרים כי כאב המשפחה עצום. "יש לה משפחה תומכת, היא בת אמצעית ויש לה אח ואחות תומכים, הורים אוהבים, בעל מדהים, משפחה לדוגמה. אף אחד לא מבין מה קרה. הלוויה הייתה קשה. זה החזיר אותנו ארבע שנים אחורה. פצע כזה לא מגליד". יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך