ועד עובדי אגד תעבורה: נשבית את פעילות האוטובוסים ביום ראשון

יתכן וביום ראשון הקרוב תושבי אשדוד יצטרכו למצוא דרכי נסיעה אחרות, היות וועד עובדי אגד תעבורה מאיים להשבית את הקווים ברחבי הארץ, הנהלת אגד בתגובה:"שביתה ביום העמוס ביותר היא צעד גס"
אנשים עולים על אוטובוס
צילום: נתנאל פריאנטי

ועד העובדים של אגד תעבורה מאיים להשבית פעם נוספת את פעילות האוטובוסים של החברה, בוועד הודיעו שהשביתה מתוכננת ליום ראשון בשעה 5:00 למשך 24 שעות. סיבת השביתה לדברי הוועד הוא חוסר עניין של ההנהלה להתקדם במו"מ לכינון הסכם קיבוצי בחברה שתשפר את תנאי העבודה והשכר של העובדים.

הישובים שיושבתו: קווי האוטובוס העירוניים באשדוד, נתניה, אשקלון, קריית גת, קריית מלאכי, אופקים, נתיבות, שדרות, אלעד, יישובי עוטף ירושלים, יישובי עוטף עזה וקווים בינעירוניים רבים.

תגובת אגד: "הנהלת אגד תעבורה מקיימת משא ומתן רציף עם ועד העובדים ועשתה כברת דרך במטרה להגיע להסכם קיבוצי, שייטיב עם העובדים. אנו סבורים, כי ההתקדמות שהושגה עד כה במו"מ אינה מצדיקה פגיעה חמורה כל כך בציבור הנוסעים ומעידה על אטימות לב וחוסר הבנה למשמעות של שירות התחבורה הציבורית עבור הציבור.

"שביתה ביום העמוס ביותר היא צעד גס, שמשמעותו פגיעה בלתי מידתית בחיילים, בסטודנטים ובחופש התנועה של עשרות אלפי אזרחים. אם הוועד באמת רוצה להיטיב עם העובדים, עדיף שיתמקד במיצוי המשא ומתן ולא בהפגנת שרירים על גבם של הנוסעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך