קבלו את העובדים המצטיינים של עיריית אשדוד

בעיריית אשדוד ממשיכים במסורת של בחירת עובדים מצטיינים, והשנה זכתה בכבוד הגדול זהבה קנר, רכזת סדנה קולינרית במינהל לשירותים חברתיים, שנבחרה כעובדת המצטיינת המרכזית
קבלו את העובדים המצטיינים של עיריית אשדוד

19 עובדי עירייה נרגשים עלו לבמה המרכזית בבית ידלבנים", וזכו לקבל את תעודת ההצטיינות לשנת 2017. מדובר במסורת המתקיימת מזה עשור. תהליך ההערכה נעשה ע"י כל המנהלים ומקיף את כל עובדי העירייה, ובסופו המומלצים לתואר עובד מצטיין מוזמנים לראיון סופי ולבחירה של ועדה עליונה בראשות מנכ"ל העירייה אילן בן עדי. הפרסים ותעודות ההוקרה הוענקו בטקס שהתקיים במעמד ראש העיר, חברי מועצה, הפקידות הבכירה ועובדי העירייה.

מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, נאם במהלך הערב ושיתף את העובדים בקורות חייו, ותיאר את המאמצים שעשה על מנת לרכוש השכלה ולהצליח. בן עדי עמד על ההבדל במקורות בין נביאי שקר לנביאי אמת, ובין מנהיגות לא אחראית למנהיגות אחראית הלוקחת את העיר ואת התושבים למקום הנכון של אחדות ושלום.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, עמד על ערך המצוינות כערך הקשור היטב אל העם היהודי אשר אוחז בשליש מפרסי הנובל העולמי. הוא ציין כי המצוינות היא הערך שקידם את העולם יותר מכל והודה לעובדים על העבודה המצוינת שהם עושים כל השנה. "עיריית אשדוד הוא ארגון מצוין. יעידו על כך כל הפרסים והתעודות בכל התחומים", אמר ד"ר לסרי והתייחס גם לאווירה בעיר, ואמר: "האחריות המוטלת עלינו היא גדולה מאוד. אני אומר בצורה חד משמעית שיש  בעיר שלנו הנהגה שקולה ואחראית, הפועלת בשקט ובזהירות על מנת לשמר את המרקם הסובלני של אשדוד".

לאחר הנאומים, עלו העובדים המצטיינים לבמה וקיבלו את תעודות ההצטיינות, כשעל המסך מוקרן סרטון המתאר את פעילותם ועבודתם המצוינת.

להלן רשימת העובדים המצטיינים. עובדת מצטיינת ארגונית: זהבה קנר, רכזת סדנה קולינרית במינהל לשירותים חברתיים. זכתה בתואר הגבוה ביותר.

עובדי מינהלת רובע ג' מקבלים את הפרס היוקרתי

עובדות ועובדים מצטיינים: ריקה אלוףסייעת בגן ילדים "תות", מינהל החינוך. איריס אלטיטמנהלת לשכת מהנדס העיר, מינהל ההנדסה. קרן אשכנזימרכזת אזורית חוק סיעוד ועו"ס סדרי דין ואפוטרופסות וחוק הגנה על חוסים, מינהל שירותים חברתיים. אריאלה ברמכרמנהלת מדור תוכן אינטרנט וניו מדיה במח' ליחסי ציבור, מינהל כללי. ציפורה גאברסייעת בגן "ספנים" לחינוך מיוחד, מינהל חינוך. איילה גינימנהלת מחלקת מיכון בקרה ונהלים במשאבי אנוש, מינהל כללי. רפאל גלנטימפקח אשפה, מינהל תפעול. ליטל גלרנטראחראית נושא שכר לימוד גנ"י באגף הגבייה, מינהל כספים. ביאטריס דודמפקחת במח' אחזקת מבני ציבור באגף אחזקה, מינהל תפעול. רקפת וקניןמזכירת אגף רכש ולוגיסטיקה, מינהל שירותים חברתיים. מזל זונטגמזכירת בית ספר "נוף ים", מינהל חינוך. רבקה חזןסייעת כיתתית בית ספר "ניר", מינהל חינוך. דינה טרלצקיקצינת ביקור סדיר, מינהל חינוך. אופיר יעקבמפקח כללי במינהלת רבעים ט"ו, ט"ז, י"ז, מינהל תפעול. זהבה נקשאחראית מוקד טלפוני ושירות מקוון במח' אלתור, אגף הגביה, מינהל כספים. פנחס סויסהאב בית בית ספר "אחדות", מינהל חינוך. לריסה רבליסמפקחת בכירה פיתוח סביבתי באגף נטיעות, מינהל תפעול. ג'ואנה שלואחראית נושא באגף משאבי אנוש, מינהל כללי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך