מאבטח ראשי הממשלה לשעבר עומד להיזרק לרחוב

ר' בן ה-53, שהיה מאבטח ראשי הממשלה, עלול להישאר בלי קורת גג. לדבריו, אינו יכול לפנות לקרובי משפחתו החרדים כי הוא "חזר בשאלה"
מאבטח ראשי הממשלה לשעבר עומד להיזרק לרחוב

"אני במצב על הפנים, מי יעזור לי. אין לי לאן ללכת. אם אזרק לרחוב מה אעשה?". את הדברים האלה אומר ר' בן ה-53, שהיה בעבר מאבטח של ראשי ממשלה, בניהם אריאל שרון, שמעון פרס ויצחק רבין ז"ל.

סיפורו של ר' פורסם בעבר, אבל מאז מצבו רק התדרדר. הוא גר ביחידת דיור של 15 מ"ר ברובע ו', ועתה עלול להישאר גם בלי המקום הקטן קטן הזה. הוא אומנם חתם על חוזה שכירות חדש, אבל גם חתם שאם בעל יחידת הדיור יצטרך לפנות אותה, בגלל פנייה לעירייה שתבדוק אם ניתן להתגורר ביחידת כזו בחצר בית אחר, הוא מתחייב לעזוב בתוך חודש.

ר': "תראה איך אני חי. זה לא להאמין. פחות מחדר אחד, שירותים ומטבח. אבל לאן אלך? אני לא מוצא מקום אחר. אין לי לאן ללכת, אני אזרק לרחוב. בעבר גרתי ברובע ב' בבית קטן, אבל היו לי שכנים נרקומנים שהיו גונבים לי הכל".

ר', שהגיע ממשפחה חרדית, מספר כי יש לו קרובי משפחה שחלקם היו או הינם חברי כנסת. הוא לא פונה אליהם כי הוא כבר לא חרדי. בעברו היה אבל בגיל צעיר עזב את החיים החרדיים, ועבר תהליך של חזרה בשאלה, ולכן עתה לדבריו מתנערים ממנו בני משפחתו והוא לא יקבל מהם עזרה.

גר בחדר 15 מ"ר מלא בארגזים

אם זה לא מספיק, מסתבר שהוטל על חשבונו עיקול בשל חוב לאחד הבנקים הגדולים, שצבר בעבר בעת שלא עבד בגלל מחלה. ר': "מישהו רצה להעביר לי 400 שקלים לחשבון, שיהיה לי מה לאכול אבל זה עוקל. אני חי מקצבת נכון ועזרה בדיור. יחד זה 2000 שקלים ועכשיו גם את זה אולי לא יהיה לי".

ר' נכה וסובל מבעיות קשות. בעבר סיפר על מצבו : "יש כאבים יום יום, אבל ההתקפות הרציניות מתחילות בראש. כאילו המוח רוצה לצאת החוצה, אני מאבד שיווי משקל, יש לי סחרחורת, כאבי אוזניים, הגוף משותק. אחר כך הכאב ממשיך לשאר הגוף, כאבים כמו בהתקף לב, כאבים בגב, בבטן, זה נמשך יומייםשלושה ברצף. אני לא יכול לזוז ושוכב במיטה. לפעמים אני גם לא יכול להתקשר. יש ימים שאף אחד לא יודע מה קורה איתי. אני אמות ואף אחד לא ידע. אני לא יכול להזיז את האצבעות".

ר' הוא גרוש ללא ילדים, וחושש ליום המחר: "אם לא אמצא בית מה יהיה? גם ככה אני חי על ארגזים במטר על מטר וגם בלי זה אני אשאר". יש לי ניתוקים של חשמל כל יום. אפילו לבשל על פלטה חשמלית אני לא יכול לבשל. הביאו לי גזיה כמו של קמפינג בשביל שיהיה לי איך לבשל אוכל חם. איזו דרך זו לחיות".

מקרהו של ר' ידוע לרווחה שמנסה לעזור, אבל כאמור מצבו הוא כל קשה שהוא לא בטוח מה יקרה איתו. הוא לא מסוגל לעבוד ופשוט לפעמים במצב של רעב. מי שמעוניין יכול להתקשר:

לר' עצמו: 054-6163732 או לטלפון: 054-7191516 אבי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך