כולנו יכולים להיות רגועים: יש לנו משטרה מהטובות והמתקדמות בעולם!

משטרת ישראל מודל 2018 היא משטרה מתקדמת הן ברמת הארגון, האיכות והטכנולוגיה. רוב ראשי הפשע במדינה יושבים מאחורי סורג ובריח וטוב שכך. אף עבריין לא יכול להרים ראש, וכל מי שמנסה, נעצר באופן מיידי

הטענות הן שונות ומגוונות, ובעיקר מתמקדות בפעילות הבלתי מתפשרת של כחולי המדים סביב החקירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני אומר בצורה הכי גלויה וישירה שאם מחר יתקיימו בחירות כלליות, אבחר בליכוד ובבנימין נתניהו. אני עדיין חושב שאין לו, בשלב הזה, מחליף ראוי וכל עוד הוא חף מפשע, ואין החלטה חד משמעית האם להגיש נגדו כתב אישום (וגם שם הדרך עוד ארוכה עד גזר דין חלוט וסופי), נתניהו ראוי לכהן כראש ממשלת ישראל. מדובר במנהיג היחיד שמסוגל להתמודד מול האיומים הביטחוניים שיש סביב המדינה הקטנה שלנו. לא הייתי ישן טוב בלילה אם לדוגמא הייתי יודע שיאיר לפיד, צריך לקבל החלטות הרות גורל לעם היושב בציוןנתניהו צריך וחייב להוביל את המדינה בימים טרופים אלהיחד עם זאת, אני תומך ומגבה את פעילות המשטרה, וטוען בצורה הכי ברורה שיש לנו משטרה מהטובות והמתקדמות בעולם בכל קנה מידה. אני מכיר את משטרת ישראל הישנה והחלשה, שהייתה לנו אי שם בשנות ה-80 וה-90. ארגוני הפשיעה הרימו ראש באותם ימים, השחיתות חגגה ונבחרי הציבור עשו לביתם בלי פחד ובלי מורא, עם מעטפות ומזומנים שעברו מיד ליד.

משטרת ישראל מודל 2018 היא משטרה מתקדמת הן ברמת הארגון, האיכות והטכנולוגיה. רוב ראשי הפשע במדינה יושבים מאחורי סורג ובריח וטוב שכך. אף עבריין לא יכול להרים ראש, וכל מי שמנסה, נעצר באופן מיידי. תראו מה קורה בגזרה שלנו, הפשיעה בנסיגה מתמדת, העבריינים הבעייתיים לא מסתובבים לנו בין הרגליים, וימ"ר לכיש ביסס את  מעמדו כאחת מהיחידות המרכזיות הטובות במדינה, עם מעצרים על בסיס יומי של עבריינים פורעי חוק. הדוגמא הזו של ימ"ר לכיש באה לידי ביטוי בכל פינה בארץ, ואיכות החיים של כולנו השתפרה בזכות העובדה שהמשטרה היא חזקה ואינה עושה הנחות לאיש. כך זה צריך להיות במדינה מודרנית ומתקדמת, ואני אומר לכם שבהרבה מאוד מדינות מתפתחות וחזקות כלכלית, המשטרה היא פחות חזקה ופחות אפקטיבית.גם בנוגע לפעילות מול נבחרי הציבור, ברמה הארצית והמקומית, המשטרה לא עושה הנחות לאף אחד. מי שטועה משלם במזומן, ומוצא את עצמו בחדרי החקירות ולאחר מכן לעיתים גם בחדרי המעצר.

המשטרה פועלת באותה מדיניות גם כלפי ראש הממשלה, וזה מעודד מאוד שאיש אינו חסין מול שלטון החוק. ייתכן מאוד שבסופו של יום כל עדי המדינה, החקירות המסועפות והמיליונים שהושקעו בשנה האחרונה, יובילו לכלום ושום דבר. זה בסדר ואין ערובה לאף פעילות משטרתית, סמויה או גלויה. מה שבטוח, כולנו נוכל להיות בטוחים שהמשטרה הפכה כל אבן ובדקה כל עניין, ולו הפעוט ביותר, כדי לראות האם יש שחיתות סביב ראש הממשלה שלנו. תעזבו את המשטרה בשקט, ותנו לה לבצע את עבודתה.

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך