חשד: פרצו לבית שבו הם משפצים במסגרת תמ"א 38

אלמנה שגרה ברובע ד' גילתה כי מישהו פרץ לביתה. לטענת בתה של האלמנה החשד הוא בשוהים בלתי חוקיים שמשפצים. המשטרה עצרה לחקירה 2 שוהים בלתי חוקיים. בתה של האלמנה: "למה צריך להעסיק שב"חים"?.
חשד: פרצו לבית שבו הם משפצים במסגרת תמ"א 38

אלמנה שבבניין בו היא גרה ברובע ד', מתבצעות עבודות שיפוץ של תמ"א 38 גילתה הבוקר, כי פרצו לביתה ונגנבו ממנה מספר פריטים כמו טלפונים ניידים וכסף.

האלמנה שגרה בגפה, הייתה במקרה הלילה בבית עם אחייניתה שנותרה לישון איתה. בבוקר זיהתה האחיינית כי מישהו חדר לבית היא קראה לדודתה והן גילו כי הניידים שלהם נגנבו וכן כסף שאמור היה לשמש לאזכרה לבעלה של האלמנה, בחמישי הקרוב.

הם פנו למשטרה שהגיעה בשש בבוקר, חקרה וגילתה כי בדירה מעליה שהיא נטושה, חיים שוהים ערבים בלתי חוקיים. שלושה מהם נלקחו לחקירה. הבת של האלמנה הגיע לביתה של אמה במהירות ואמרה לאשדוד אונליין: "למה צריך להעסיק שב"חים בעבודות תמ"א. יש מספיק יהודים שיכולים לעבוד. אבל הם עצלנים". לדברי ביתה של האלמנה האחיינית גילתה כי גם באזור אחר בעיר בו מתבצעות עבודות תמ"א 38 פרצו לדירה ונגנבו דברים.

הדירה מעל האלמנה בה נמצאו שוהים בלתי חוקיים

מהמשטרה נמסר: "נעצרו שלושה חשודים, שוהים בלתי חוקים, נבדק חשד למעורבותם בהתפרצות. חקירה בעיצומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך