הפסיכיאטר קבע: אמיר בסטיקר לא היה שפוי

לפי חוות הדעת של הפסיכיאטר המחוזי בית המשפט המחוזי בבאר שבע צפוי לבטל את המשך ניהול המשפט ולשלוח אותו לאשפוז ארוך
הוארך מעצרו של רוצח איתי מור בשבוע
בסטיקר בהארכת מעצרו

על פי חוות הדעת הסופית של הפסיכיאטר המחוזי, אמיר בסטיקר הנאשם ברצח שכנו איתי מור באשדוד איננו כשיר לעמוד לדין, כך מפרסמת הבוקר חברת החדשות.

על פי חוות הדעת, שהושלמה ביום חמישי והוגשה היום בבוקר לצדדים, בסטיקר טען שדקר את מור משום ששמע "קולות בשר ודם" שהורו לו לעשות כך, איננו היה כשיר בזמן הרצח ולא הבדיל בין טוב לרע.

היום בבוקר התקיים דיון שבמהלכו צפויה הפרקליטות לבקש לדחות את המשך הדיונים על מנת לבחון את חוות הדעת. "הפסיכיאטר המחוזי קבע שהוא לא ידע להבחין בין טוב לרע בעת ביצוע המעשה, ולכן קמה לו הגנה של אי שפיות הדעת ולא ניתן להעמידו לדין בגין המעשה", אמרה עורכת דינו נטע לב. "דברי הפסיכיאטר היו ברורים ואני סבורה שיש להסתפק בכך, לסיים את ההליך ולשלוח אותו לאשפוז".

לפני כשלושה שבועות פורסם כי סגן הפסיכיאטר המחוזי ביקש זמן נוסף כדי לבחון מצבו הנפשי של בסטיקר ואף ביקש לאשפז אותו בכפייה. בסטיקר התנגד וטען שהוא שפוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך