הטרגדיה באשדוד: עדי ראייה משחזרים "זה היה מראה מחריד"

עדי ראייה שהיו במקום שוחחו עם אתר 'אשדוד אונליין' על המראה הקשה מהטרגדיה הנוראה שהתרחשה היום בשעת צהריים בעיר
הטרגדיה באשדוד: עדי ראייה משחזרים "זה היה מראה מחריד"

לפני מספר שעות התרחשה טרדדיה קשה בעיר אשדוד, לאחר שאישה נפלה מאחת הקומות הגבוהות בבניין רב קומות הממוקם ברחוב מרטין בובר הסמוך לחוף הים.

כוחות ההצלה שקיבלו את הדיווח הגיעו לזירה בהקדם האפשרי ונאלצו לקבוע את מותה של אישה בשנות השלושים לחייה, שגופתה הייתה מוטלת על הרצפה, לאחר הנפילה המחרידה, מכריה אומרים שהיא אם לשני ילדים קטנים ובת למשפחה מוכרת באשדוד.

אל המקום הוזעקו חוקרי משטרה רבים שסגרו את זירת האירוע, בעקבות סקרנים רבים שהתאספו במקום, חוקרי המשטרה טרם הודיעו על סיבת המוות, ובשלב זה הפרטים בעניין חסויים.

עד ראיה שהיה במקום סיפר לאתר 'אשדוד אונליין' כי "הלכתי כאן בקרבת מקום בגלל שהעסק שלי ממוקם בקרבת מקום ושמעתי צרחות איומות, בעקבות התקהלות סביב המקום ניגשתי והזדעזעתי למראות הקשים שהיו שם" סיפר.

גם חובש איחוד הצלה שהיה במקום סיפר על הרגעים הקשים "היחידה של ז"קא שמטפלת באירועים כאלה הגיע עכשיו, זה אירוע קשה, אין איש שיכול לראות את זה, מחריד ממש".

נכון לעכשיו, גופתה טרם שוחררה לקבורה ע"י המשטרה, והלווייתה צפויה להתקיים רק מחר בשעות הבוקר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך