מעשנים? שימו לב: מחירי הסיגריות עולים

חברת פיליפ מוריס הודיעה לקמעונאים כי יעלו את מחירי רוב מותגי הסיגריות והטבק לגלגול שלה. הסיגריות יתייקרו בשקל אחד לחפיסה, ומוצרי הטבק ב-2 שקלים לחפיסה. בעקבות ההודעה של פיליפ מוריס צפויות חברות טבק נוספות להודיע על עליית מחירים. ההתייקרות מגיעה לאחר שהמדינה מסרבת להעלות את המס על טבק לגלגול - ובכך לגרום להעלאת מחירי הטבק.
עישון סיגריה

מעשנים? אז תשלמו. מיום א' עלו מחירי הסיגריות והטבק לגלגול, כך שתצטרכו להיפרד מעוד כמה שקלים על כל חפיסת סיגריות.

חברת פיליפ מוריס הודיעה לקמעונאים כי יעלו את מחירי רוב מותגי הסיגריות והטבק לגלגול שלה. הסיגריות יתייקרו בשקל אחד לחפיסה, ומוצרי הטבק ב-2 שקלים לחפיסה. בעקבות ההודעה של פיליפ מוריס צפויות חברות טבק נוספות להודיע על עליית מחירים. ההתייקרות מגיעה לאחר שהמדינה מסרבת להעלות את המס על טבק לגלגול – ובכך לגרום להעלאת מחירי הטבק.

מכיוון שהמחירים לצרכן נקבעים על ידי הקמעונאים ייתכן שעם ההודעה של פיליפ מוריס חלקם יחליטו להעלות מחירים מעבר להתייקרות של היצרן. ואולם ייתכן כי קמעונאים אחרים יחליטו לחכות עם העלאת המחיר בפועל עד לגמר המלאי.

בעקבות ההתייקרות מחיר הטבק לגלגול מבית פיליפ מוריס יעלה לצרכן 46 שקל במקום 44 שקל, חפיסת סיגריות פרלמנט תעלה 38 שקל וחפיסת מרלבורו 35 שקל לפחות.

במסמך ששלחה פיליפ מוריס לקמעונאים נכתב כי פאקט מרלבורו יעלה להם מעתה 280.20 שקל, (327.83 שקל כולל מע"מ). פאקט פרלמנט יעלה מעתה 304.20 שקל (355.91 שקל כולל מע"מ).
עוד התייקרו מרלבורו טאץ', L&M לופט ו-NEXT EDGE. לא יתייקרו מותגי הסיגריות L&M ו-NEXT.

מותגי הטבק לגלגול שהתייקרו הם: RYO מרלבורו (פאקט יעלה לקמעונאים מעתה 290.60 שקל או 340 שקל עם מע"מ), RYO טאץ',RYO ,RYO L&M צ'סטרפילד ו-RYO נקסט. לא יתייקר: המותג HEETS.

פיליס מוריס נוהגת לייקר את מחיריה אחת לשנה, כאשר הפעם הקודמת שהעלתה מחירים היתה בינואר 2017 – גם אז ייקרה את מחירי הטבק ב-2 שקל ואת הסיגריות בשקל אחד. מעט לאחר מכן הודיעה גלוברנדס כי היא מייקרת בשקל אחד את מחירם של חלק מהמותגים שהיא מייבאת לישראל.

מחברת פיליפ מוריס נמסר: "העלנו מחירים למספר מותגים בפורטפוליו שלנו משיקולים מסחריים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך