מתנת קציני משטרת אשדוד הצילה חיים

ביום העצמאות חילקו קצין אגף המבצעים וקצין השיטור והקהילה של תחנת אשדוד ׳מנפץ חלונות׳ אישי לשוטרי הסיור. אתמול התשורה הוכיחה את עצמה כששוטרי התחנה חילצו ילדה קטנה מרכב נעול

במשטרת אשדוד נוהגים לתת מדי חג תשורה לשוטרים הפועלים בשטח במהלך כל ימות השנה. ביום העצמאות האחרון החליטו קצין אגף המבצעים וקצין השיטור והקהילה של התחנה לחלק לשוטרי הסיור ׳מנפץ חלונות׳ אישי, אשר השימוש בו נועד למצבי חירום.
ואכן לא עבר שבוע והתשורה הוכיחה את עצמה כששוטרי התחנה חילצו ילדה קטנה מרכב נעול במזג אויר שרבי.

אמש בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח במשטרת אשדוד שבמרחב לכיש על תינוקת בת שנתיים אשר נעולה ולכודה בתוך רכב פרטי. כששוטרי הסיור הגיעו למקום הם זיהו את אמה של התינוקת עומדת חסרת אונים מחוץ לרכב באזור רובע ה׳ בעיר אשדוד, בעוד בתה התינוקת נעולה בתוך הרכב ללא דרך לנשום.

מבלי להסס, אחד השוטרים שלף את ׳מנפץ החלונות׳ האישי שקיבל זה מכבר וניפץ את אחד מחלונות הרכב. הילדה חולצה בשלום לאחר ששהתה כרבע שעה בתוך הרכב מרגע שננעלה. צוותי מד״א העניקו לה טיפול רפואי בסיסי ובהמשך היא ואמה המשיכו בדרכם.

״ההחלטה להביא לשוטרים את התשורה הזו הוכיחה את עצמה. זה בדיוק הסינריו עליו חשבנו כשבחרנו לצייד כל שוטר סיור במנפץ החלונות האישי. בסוף צריך לזכור שמעבר לפעילות המבצעית שלנו, הצלת חיי אדם היא ערך עליון והדבר החשוב ביותר שיש״, מציין רפ״ק מאיר חכמון קצין אג״ם משטרת אשדוד.

מנפץ החלון שחולק לשוטרים.
מנפץ החלון שחולק לשוטרים. צילום: חטיבת דובר המשטרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך