בראשון מכבי אשדוד בחולון עם הזר החדש מקאולי

ביום ראשון חוזרת מכבי אשדוד/באר טוביה לליגה. אשדוד שהודחה בחצי הגמר על ידי מכבי ת"א תשחק (19.20, "טוטו חולון") מול מי שזכתה בגביע וניצחה את ת"א, חולון.הזר מקאולי צפוי לשחק לראשונה.
שחקני אשדוד בכחול
מהעונה הבאה יהנו מזה גם נשים בחינם. (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מכבי אשדוד/באר טוביה חוזרת לליגה. אחיר ההדחה בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, תחזור אשדוד לשחק מול…מחזיקת הגביע חולון (טוטו חולון, 19.20) שניצחה את מכבי ת"א בגמר. חולון נמצאת בכושר מצוין. היא לא רק מחזיקת הגביע, אלא היא גם במקום השני בליגה. קל לא יהיה לאשדוד שם.

זה אמור להיו משחקו הראשון של הזר החדש בנג'מין מקאולי, 2.06, 31, הפורוורד החדש. באשדוד ניסו לעשות הכל בכדי להביאו לכושר משחק, גם אם חלקי. הוא כמעט ולא שיחק העונה ולכן ייקח זמן עד שיגיע לכושר משחק מלא.

מכבי אשדוד חמישית בטבלה והיא צריכה ניצחון גם אם מדובר במשחק חוץ. בקבוצה רוצים מאוד להיות בפלייאוף העליון, בן 8 הראשונות וברור שזה עובר גם דרך ניצחון באולם הקשה בחולון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך