ניצחון אחרי הגביע. הפועל אשדוד בכדוריד ניצחה את מוצקין 20:25

בשלישי הודחה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בחצי גמר גביע המדינה מול הפועל ראשל"צ. היום, שישי, היא כבר חזרה לליגה והייתה חייבת ניצחון בכדי לשמור על מקומה בפלייאוף העליון. היא ניצחה בבית את מוצקין מהתחתית 25:20. במוצ"ש (19.00, מקיף ט'), רבע גמר גביע המדינה לקבוצת הנוער.
ניצחון אחרי הגביע. הפועל אשדוד בכדוריד ניצחה את מוצקין 20:25
יוסי ביטרמן נלחם(צילום: משה דהן)

כמה שקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הייתה צריכה את הניצחון הזה. בשלישי היא הודחה בחצי גמר גביע המדינה ונותרה לה רק הליגה. הםועל SP אשדוד רוצה פלייאוף עליון ולכן היה חשוב לה לנצח בשישי את הלפני אחרונה מוצקין. זה נגמר 20:25 לאשדוד.

עוישם כבוד לשחקנים ששיחקו בקבוצה. (צילום: משה דהן)

לפני שריקת הפתיחה המועדון קיים טקס הוקרה לשני שחקני המועדון לשעבר, ברק עמר וטיאומיר דודר שתרמו רבות למועדון והיו חלק מרכזי בתהליך ההתקדמות של הקבוצה.  כבר משריקת הפתיחה שלטה אשדוד בקצב המשחק והכתיבה את הטון. סשה צ׳ודנובסקי היה מצוין עם 7 שערים ו-100 אחוזים מהשדה. יתרון השיא היה בדקה ה-40 כשאדוד הובילה ב-8 שערים. שחקני הנוער המוכשרים של האגודה עלו לשחק ואחד מהם  ללו אקסבורד, חגג שער בכורה בליגת העל.

הבקיעו לזכות אשדוד: סשה צ׳ודנובסקי -7 שערים,דדי פרץ – 5 שערים, אלכסיי גרגורייב – 4 שערים, שלומי צייטלר – 3 שערים, ישראל ויוסי ביטרמן עם 2 שערים כ״א, נתנאל מלול ולו אקסבורד (שער בכורה בליגת העל) 1 כ"א.

בשבת ייערך משחק רבע גמר גביע המדינה לנוער, הפועל אשדוד תארח את רחובות בשעה 19:00 בהיכל הספורט מקיף ט׳.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך