תורג'מן: "גם אנחנו מכינים הפתעות למכבי ת"א"

לאחר ההדחה מהגביע תגיע במוצ"ש (20.30, איצטדיון הי"א), מכבי ת"א המוליכה, למשחק מול מ.ס אשדוד. לכולם ברור כי על הנייר למכבי ת"א יתרון גדול, אבל תורג'מן מבטיח להפתיע. ברוסיץ' המגן: "נוכל לקחת נקודות ממכבי ת"א". תורג'מן עשוי לפתוח עם 3 בלמים.
תורג'מן: "גם אנחנו מכינים הפתעות למכבי ת"א"
תורג'מן וברוסיץ' במסיבת העיתונאים

שבוע לא פשוט עבר על מ.ס אשדוד. זה התחיל בהפסד בליגה לרעננה 2:1 ונמשך בההדחה מרבע גמר גביע המדינה בפנדלים מול…רעננה. אם זה לא מספיק, תגיע במוצאי השבת (20.30), מכבי ת"א המובילה. לכולם ברור שמכבי ת"א פייבוריטית, אבל אין כוונה לוותר על המשחק ועוד בבית.

המאמן עמיר תורג'מן התייחס למשחק במסיבת העיתונאים, היום, שישי: "זה משחק באמת קשה, בטח שהם בתקופה טובה. הם קבוצה מאוד עוצמתית וטובה עם המון כלים. נבוא מוכנים אחרי שבוע לא קל, גם פיזית וגם מנטאלית. המטרה העיקרית היא להשאיר את הקבוצה בליגה. יש לנו כמה משחקים עכשיו וכמובן שנרצה להגיע לפלייאוף מוכנים. מכבי ת"א היא קבוצה עם המון אפשרויות בהתקפה, . זה לא יהיה קל אבל גם אנחנו מכינים להם כל מיני הפתעות, ומקווה שנצא קדימה ונעשה את הדברים נכון".

תורג'מן עשוי לפתוח בפעם השנייה העונה עם 3 בלמים" "אמרתי את זה לפני חודשיים שאני אכניס עוד שיטה. חמישה שחקני הגנה או בעצם  שלושה בלמים ושני קשרים בכנפיים, זאת שיטה שיכולה לעזור לנו מאוד גם בקטע ההגנתי וגם בהתקפי, לכן נשחק עם השיטות, כמו ששיחקנו מול רעננה".

המגן קרלו ברוסיץ' כבש את שערו הראשון בקבוצה, בגביע מול רעננה, מזה 2 עונות, אבל הוסיף גם שער עצמי ואח"כ פנדל: "לא שיחקתי עוד נגד מכבי תל אביב בבית. אני מקווה שנבצע את ההמשכיות מהמשחק הקודם נגד עכו. אני לא מסתכל על הקבוצות האחרות אלא רק עלינו, ואם נעשה את הדברים בצורה טובה ונלחם, נוכל לקחת את הנקודות".

ברוסיץ' התייחס גם להפסד בגביע וגם לסיכויי ההישרדות של אשדוד: "זה תמיד נמצא אצלנו במחשבות, אבל זה הכדורגל. יש לנו עכשיו עוד תשעה משחקים ונצטרך לעשות את הטוב ביותר כדי להשאר בליגה. אני לא חושב שהמשחק הקרוב יכריע כי יש עוד לא מעט משחקים בדרך ולא מעט נקודות בקופה. אנחנו נשאר בליגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך