אולם ספורט יעודי אזורי יוקם באשדוד

ההשקעה בפיתוח ענפי הספורט באשדוד ממשיכה וכעת ייחלו בתכנון ובבניית אולם ספורט יעודי להתעמלות אמנותית והתעמלות מכשירים

עלות ההקמה מוערכת בכ- 10 מליון ש״ח.עיריית אשדוד,איגוד ההתעמלות והטוטו שותפים להקמה.

נראה כי המאמצים של איגוד ההתעמלות להקמת מתקנים יעודים להתעמלות מכשירים והתעמלות אומנותית מתחילים לשאת פרי.בפגישה שהתקיימה היום בין ראש עיריית אשדוד,ד"ר יחיאל לסרי,לבין יו״ר איגוד ההתעמלות אופיר פז-פינס ואיציקלארימנכ"ל הטוטו בישראל, סיכמו השלושה על הקמת אולם ספורט אזורי שייועד וייוחד להתעמלות אומנותית והתעמלות מכשירים.

מדובר על שני אולמות שיהיו מחוברים זה לזה, ויוקצו בצורה ייחודית להתעמלות. ראש העיר אשדוד קיבל את ההחלטה לאחר פגישה אותה קיים עם פינס, ובעקבות העובדה כי באשדוד בה פועלות 4 אגודותבמסגרת ענפי ההתעמלות השונים, עם דגש על ילדים ונוער.

אופיר פינס: ״אני שמח שראש העיר נענה לבקשה שלנו, רואה כמונו את ההתעמלות כענף ההישגי המוביל בישראל, ומוכן להקדיש מאמץ, זמן וכסף כדי לקדם את הספורט באשדוד ואת ההתעמלות בפרט. הקמת אולמות יעודים להתעמלות נחוצה והכרחית כדי שהמתעמלים והמתעמלות יוכלו להתאמן בתנאים אופטימאליים ויגיעו להישגים בינלאומיים״.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: ״אשדוד ממשיכה ומשקיעה בפיתוח ענפי הספורט בעירמתוך מטרה מרכזית, ליצור פעילות פנאי ערכית נוספת לילדים ולנוער באשדוד וכן לקדם את הספורט ברמה הארצית והבינלאומית . באשדוד פועלים 4 אגודות התעמלות אשר מגיעות להישגיים גבוהים מאוד ברמה הארצית והבינלאומית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך