מספר עובדי הניקיון יוגדל ב-70%

בעיריית אשדוד נערכים בכוחות מתוגברים להמולת הניקיונות הידועה והמוכרת לקראת חג הפסח, ומעבירה מסר לתושבים – להוציא את הפסולת הביתית עד 48 שעות קודם לליל הסדר. "שבועיים קודם החג נגדיל ב-50% את כח האדם שלנו, וככל שנתקרב לחג נרחיב את מספר העובדים עד ל-70%", אומרים בעירייה
מספר עובדי הניקיון יוגדל ב-70%

אשדוד זכתה בשנים האחרונות בפרס העיר הירוקה של ישראל ועשרות מיזמים הקשורים באיכות סביבה וקיימות פועלים בעיר. מאידך, חג הפסח יכול "לאיים" על המוניטין של אשדוד, שכן בחג זה הנתפס כחג הניקיונות של עם ישראל, טונות של אשפה ביתית נערמת ליד כלי האצירה ובצדה סוגי אשפה וערימות של פסולת שלא נראית בימים רגילים כבר בימים אלה ניתן לראות "ניצנים" של פסולת שונה ומגוונת לצד הפחים הגדולים.

"בתקופה זו מתבצעות עבודות שיפוץ, צביעה, בדק בית ופסולת בנייה נערמת במרחב הציבורי. כן מושלכים פריטי ריהוט ומוצרי חשמל ואלקטרוניקה ולא מעט "שמטס" שהגיע הזמן להיפטר ממנה", אומרים בעירייה ומקווים כי גם השנה יוכיחו התושבים כי איכות הסביבה והמרחב הציבורי חשובים להם וידאגו לפנות את האשפה אל המקום הנכון ובזמן.

ראש מינהל התפעול שלמה רוטנברג, הקדים לכנס את מנהלי יחידות התפעול וראשי מינהלות הרובעים, לישיבת הערכות ראשונה לקראת הפסח, בה סקר את המשימות וחלוקת התפקידים והציג לוחות הזמנים לניקיון העיר ושימור הרחובות עד למועד החג ובמהלך חול המועד.

רוטנברג נתן סקירה על תוכנית העבודה של האגף בהתאם לעקרונות שנקבעו בשנים עברו, והציג את עבודת האגף לשירותי הניקיון, פינויי האשפה, השימוש במנוף ובציוד העירוני, סריקות באמצעות רכבי מיול ולוח הזמנים המתוכנן לביצוע המשימות, עד למועד כניסת החג. "שבועיים קודם החג נגדיל ב-50% את כח האדם שלנו וככל שנתקרב לחג נרחיב את מספר העובדים עד ל-70%", אומרים בעירייה.

כדי "להקדים תרופה למכה", נקראו ראשי המינהלות לפעול בקרב תושבי הרובע, להרחיב את מעגלי ההסברה ולדרבן את התושבים להוציא את הפסולת הביתית עד 48 שעות קודם לליל הסדר. נושא שיזכה לתשומת לב מיוחדת יהיה המעקב אחר פסולת הבנייה. "בשנה שעברה רשמנו הישג מרשים כאשר יכולנו לדווח על עיר נקייה יומיים קודם החג", אמר רוטנברג והאיץ בעובדיו: "השנה יירשם כהישג, אם נבשר על עיר נקייה כמה ימים קודם".

בפרסומי העירייה שיפורסמו באמצעי התקשורת, יצוינו מועדי פינוי האשפה הביתית, פסולת הבנייה, גזום וגרוטאות ואפילו מועדים ומקומות לביעור חמץ. הציבור מתבקש לפעול לפי ההנחיות ולהקדים את הוצאת הפסולת כבר עתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך