שיתוף פעולה חוצה ערים שימח ילדים חולי סרטן בחג הפורים

ילדי המחלקה האונקולוגית בבית החולים "שיבא" בתל השומר, לא יכלו לצאת לקנות תחפושות. איציק איטח מאשדוד הצליח למצוא להם תורם מחיפה שיתרום להם תחפושות, אבל לא היה מי שיביא את התחפושות מעיר הכרמל, אז תושבת קריית-מלאכי דאגה שהתחפושות יגיעו לאשדוד, ומשם לילדים בתל השומר
שיתוף פעולה חוצה ערים שימח ילדים חולי סרטן בחג הפורים

זה סיפור על אנשים טובים. אנשים טובים בכל הארץ, סיפור על שיתוף פעולה חוצה ערים ואזורים. סיפור שמלמד שאם יש רצון אז גם מרחק לא יכול למנוע לעשות מצווה גדולה ולשמח ילדים חולי סרטן. סיפור על הגשמת רצונם של הילדים החולים כששום דבר לא עומד בדרכם של מי שרוצים להיות שם עבורם.

הסיפור מתחיל בעובדה שילדי המחלקה האונקולוגית לילדים בבית החולים "שיבא" בתל השומר, מחלקה של ילדים חולי סרטן, לא יכלו לצאת לבחור להם תחפושת לחג הפורים. הסיבה – הם בבית החולים ולא תמיד יכולים לצאת גם בגלל הסכנה מזיהום וגם בגלל שהם מאושפזים ולא יכולים להיות ניידים ולצאת לחנויות או לקניונים לרכוש לעצמם תחפושת. אבל חג הפורים התקרב והילדים, מה לעשות, כמו כל ילד אחר בן גילם, רוצים להתחפש.

הסיפור על כך הגיע לאוזני איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר אשדוד. הוא שוחח עם חבר קרוב שלו, שאמר לו כי יש בעיר חיפה בעל עסק לתחפושות שמוכן לתרום עבור הילדים, העסק נקרא "אמסלם זוהרים". אבל הבעיה היחידה, הוסיף החבר, היא לנסוע לחיפה להביא את התחפושות שכאמור ניתנות חינם אין כסף.

איטח החל לחפש מי יכול להגיע מחיפה לאשדוד בכדי שהתחפושות יגיעו אליו, והוא יעביר אותם לילדים ב"שיבא". הוא פרסם פוסט בפייסבוק, בו ביקש ממי שיכול לעזור בעניין ליצור איתו קשר. להפתעתו הרבה, הוא קיבל שיחת טלפון מתושבת קריית-מלאכי, בשורה גנון שמה, שאמרה לו כי בן זוגה הוא נהג משאית שמגיע מחיפה וכי היא תבקש ממנו שיביא את התחפושות.

וכך היה… נוצר קשר בין איטח, בן זוגה של בשורה גנון וחנות התחפושות, ואכן התחפושות הגיעו ביום שני האחרון לביתו של איטח, וביום שלישי הוא כבר היה בבית החולים "שיבא" במחלקה האונקולוגית וחילק לילדים השמחים את התחפושות. איטח: "הבאנו את התחפושות לילדים כדי שיתחפשו כמו כל ילד בגילם. מדהים כמה אנשים חברו יחד משלוש ערים שונות, רק בכדי לשמח אותם. שום דבר לא מנע, לא מרחק ולא דבר אחר, את המצווה הזו. כמה שאני שמח על זה. היית צריך לראות את שמחת הילדים כשנכנסנו עם התחפושות".

אבל לא רק תחפושות חולקו לילדים, איטח וחבריו ארגנו "קרנבל" של ממש לילדים, עם תחפושות, מתנות, משחקים, ממתקים, משלוחי מנות ומה לא… למעשה, כל מה שצריך בחג הפורים לגרום לילדים האלה לשכוח ולו במעט את מה שעובר עליהם מידי יום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך