מיומנה של פולניה: שלילי זה החיובי החדש

השחקנית דורית פלד הרפז מגיעה למופע שנון במרכז קהילתי בית לברון כדי להוכיח כי פולניה זה לא עדה – זה אופי!
מיומנה של פולניה: שלילי זה החיובי החדש
צילום: יח"צ

הצגת יחיד לא שגרתית, על מומחית לחשיבה שלילית, בה מתמודדת פולנייה חסרת מעצורים עם השינויים בחייה. במבטא פולני וחכמת רחוב מקרקוב, היא גם מוכיחה: פולניה זה לא עדה – זה אופי! מופע סאטירי, חכם ומצחיק… בליווי אמן האקורדיון איליה מגלניק. דורית פלד הרפז מציגה צד חדש בתחום החשיבה החיובית הרווחת היום החברה. היא שנונה, מצחיקה ומאתגרת את המאזינים לחשוב "בפולנית". השחקנית ויוצרת התיאטרון דורית פלד הרפז, שכתבה ביימה ושיחקה בהצגות שזכו לאהדת הקהל (נשים מדברות נשים, נישואים וחיות אחרות, אלוהים משאיר סימנים ועוד) יצרה את הדמות גיציה קוחנה שפרצה לתודעה בתכנית הרדיו "קול שישי" ברשת ב' ואחר כך בהצגה "יומנה של פולניה".

גיציה שהיא מומחית בינלאומית לחשובה שלילית, זכתה לתהודה גדולה בקרב המאזינים וסחפה אחריה מעריצים רבים. בהרצאה מפגישה דורית את הקהל עם הדמות. בהתחלה גיציה קוחנה מספרת על קורותיה ועל תורתה השלילית ואז מספרת היוצרת על הדמות ועל עצמה והאם גם עבורה "שלילי זה החיובי החדש" הרצאה מיוחדת שאין דומה לה, החשיבה השלילית מאפשרת הומור רב שעוזר "להציץ פנימה כדי לצאת החוצה". ההרצאה מחולקת לשניים: את החלק הראשון פותחת גיציה ובחלק השני, "מגיעה" היוצרת שלה, דורית. המבנה הזה מאפשר לקהל, לשמוע שתי נשים מוכשרות שלא פוחדות להגיד דברים שאחרים נזהרים בהם. מדובר בהרצאה שהיא בעיקר, לא שגרתית בעליל.

יום שני, 5.3, בשעה 19:30, מרכז קהילתי בית לברון, נתן אלבז 19. הכרטיס בעלות 20 ש"ח בלבד כחלק מהמיזם "התושב במרכז הקהילתי". להזמנות: 08-8555834.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך