תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 02/03/18 ועד 08/03/18
מזלות

טלה: מעבר דירה, גמר שיפוץ, חזרה לעבודה ולעשייה, חתימה על חוזה, חתונה ומיסוד קשר. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה, ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. מעבר דירה שינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק, ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם, והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה לעשות, ליצור, לפעול וליזום לרווקים. שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שינוי מבורך… ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

שור: שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית, והיכולת שלכם להתארגן מחדש בעקבות אירוע שהתרחש עומדת במרכזו של השבוע. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. זוגיות שחוותה משבר מקבלת הזדמנות מחודשת לטיפול וריפוי. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

תאומים: רבים מבני תאומים נמצאים בנקודה שבה הם חותמים פרק ישן וכעת עליהם להיפתח בלב תמים ואמונה שלמה לעשייה חדשה ולפרק חדש שיוביל לעתיד חדש בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה. מתחילים לעשות דבר מה חדש? מגלגלים רעיון עסקי בראש? (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מקום חדש וכו') זהו זמן נהדר בעבורכם לעשייה ולפעילות שתשפר את היכולות החומריות שלכם. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. ואכן, עם כניסתו של החודש שבט, תקופה לא יציבה מסתיימת, וכעת אתם צפויים ליהנות מפירות השינויים שיבואו לידי ביטוי הן בתחום האישי והזוגי והן בכל הקשור לעבודה וקריירה. כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סימלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים. אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. חשיבה על טיול או חופשה עולים על הפרק, אך בשלב זה, לא נראה כי הדברים יצאו אל הפועל בזמן המתוכנן, אך כל עכבה לטובה ולקראת חודש אפריל ומאי, הדבר יתאפשר. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

סרטן: צורך בלקיחת אחריות והפגנת בגרות וביטחון. אירוע שהתרחש בשבעות האחרונים, מחדד אצלכם תובנות שעוזרת לכם לחזור למצב של איזון וקבלה. מהמקום הרוחני אליו הגעתם כעת, אתם מבינים שרק אתם אחראים לגורלכם. הבנה זו היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם חווים כעת. חז"ל מלמדים, "שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו!" רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק. זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. פרנסה: לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. בעבודה: זוהו שבוע דומיננטי בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. מפגש עם דמות סמכותית מעורר בכם השראה חיובית. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

אריה: השבוע הניצב בפתחם של בני מזל אריה מביא עמו משב רוח מרענן של אופטימיות שמשפר את מצב הרוח. השבוע עליכם להתחבר אל הצד המנצח שקיים בכם. תתפלאו אבל גם אם לאחרונה לא הרגשת בקיומו, יש לכם אחד שכזה. התחברות ואמונה לכוח הפנימי שקיים בתוככם, תספק לכם את היכולת להמשיך ולנוע קדימה למרות הקשיים שצצים מעת לעת. נושא או עשייה שלקחתם על עצמכם לבצע מקבל תפנית חיובית וכעת אתם חשים בשלים יותר ומוכנים יותר לקדם את עצמכם לעבר המטרה שהצבתם בפניכם. העבודה והקריירה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב לנושאים ותהליכים שקשורים בעבודה, פרנסה,יעוד וקריירה. בעבודה: לאחר תקופה לא ברורה שהמאפיין העיקרי שבה יהיה בלבול וחוסר מוטיבציה, אתם מוצאים את עצמכם השבוע פתוחים יותר לקבל, והדבר מאפשר לכם לזרום עם התהליכים שמתרחשים סביבכם. זהו זמן מבורך לעבודה חדשה, תפקיד חדש או כל קידום אחר שיש באפשרותו להשפיע לחיוב על עתידכם המקצועי. לאלו מכם שנגשים לבחינה, טסט או אודישן כזה או אחר, צפויה הצלחה. בזוגיות: מצפים מכם ליותר. ייתכן שבן זוגכם צודק, וזה קצת מלחיץ אתכם. אל חשש, היו נכונים לתת ולהקשיב. אם רק תרצו אתם מסוגלים ליותר גם בתחום זה. חופשה עולה על הפרק וגם ניחוח של חו"ל נישא באוויר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

בתולה: הרבה אנשים מרגיזים אתכם והדבר הופך אתכם לאנשים כעוסים. ההבנה שלרוב אתם מתרגזים בגלל טיפשותם של אנשים אחרים, אמורה לגרום לכך שתהליך הכעס יפסק. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית. כאבים פיזיים שבאים כתוצאה ממתח נפשי, אינם מטופלים כראוי. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית מטעמי אגו. באופן כללי: שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. השבוע על בני מזל בתולה להיות חזקים. חוסן נפשי וחזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שיהיה אחלה שבוע ואלוהים אתכם!

מאזניים: תחילתו של פרק חדש, מציב את בני מזל מאזניים בצומת דרכים כזו או אחרת. הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה בכיוון הנכון חשוב ביותר, לכן כדאי ומומלץ לבוא להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כספים: חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם צף ועולה, התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. יחד עם זאת, מומלץ להיעזר בייעוץ פיננסי. כמו כן, השקעת סכום כסף סמלי (ח"י שקלים) במשחקי מזל עשויה להפתיע לטובה. בבית: לבטים הקשורים במשפחה, בהריון או לידה מעסיקים אתכם. הקלפים מצבעים על כך שזהו רעיון חיובי ואל לכם להתעלם או להדחיק את התחושות הללו. זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על ליבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן – טוב לומר בבירור למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים. רומן או היכרות שהחלו לא מזמן, נוטעים תקווה בלבבכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

עקרב: האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק, וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!

קשת: יוזמה, תושייה, נחישות, אמונה ושוב פעם יוזמה. זה מה שאתם צריכים כעת. את השבוע פותחים רבים מבני מזל קשת בלחץ חיובי, במרץ רב, שבוע פעלתני ותוסס ממתין לכם והאקטיביות שלכם תימדד בתחומים רבים. המון תנועה, נסיעות עשייה ופעילויות הקשורות בעיקר למשפחה, חברים, תרבות, ביקורים, אורחים וכדומה. בעבודה: זה הזמן לדחוף קדימה ובמלוא המרץ. פעולות נחושות, אמביציה ואמונה, יחוללו בעבורכם את המפנה שיזניק אתכם קדימה. למחפשי העבודה: ראיון או קורות חיים ששלחתם נושאים פרי. בכלל, שבוע טוב להציג את עצמכם. כספים: בכל הנוגע למצבכם הכספי ניתן לומר שהשבוע הקרוב מביא עמו שיפור אך עליכם לגלות אחריות, להיזהר ולהימנע מבזבוז מיותר. בינו לבינה: יש תחושה שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות לשיחות ארוכות והסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. הדבר ימנע כעסים ואף יתרום רבות לפתרון בעיה זו או אחרת. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שינוי בסטאטוס. מסע או חופשה קצרה נראים באופק לקראת סוף השבוע הבא, יש ירידה באנרגיה ומומלץ לגלות ערנות וזהירות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

גדי: רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, או חולם שברצונכם להגשים מצריכים מכם לאמץ אסרטיביות ולפעול בנחישות. באופן כללי יש לכם נטייה השבוע להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל גדי שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

דלי: המהות הרוחנית של השבוע מדברת על כוח ההתמדה, על נחישות ועל דבקות במטרה. שימוש נבון בנחישות ואמונה יספקו לכם את הכוחות הדרושים כדי לנצח במאבקכם יהיה אשר יהיה. זכרו! אין זה הזמן להרים ידיים. רק מאבק עיקש, דבקות במטרה, אמונה והתמדה יעזרו לחולל את המפנה שמחכה לכם מעבר לפינה. בתוך הלב: הצורך למצוא צידוק לדרך כזו או אחרת שבה בחרתם לפעול, מעמיד אתכם בעמדת התגוננות מול עקרונות, מוסר ומצפון. בעבודה: יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. זוגיות: מאבקים של מי צודק, מונעים מכם את היכולת לממש זוגיות תקינה. הקלפים ממליצים לכם שהשבוע, להיות חכמים ולא רק צודקים. מתחים סביב חינוך הילדים מעכיר את אווירה. הפגנת איפוק וסובלנות ימנעו זאת. חופשה קצרה ניראת באופק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

דגים: עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. בבית: בני הנעורים זקוקים לקצת יותר התיחסות ותשומת לב. אך אינכם מוצאים את הכוחות הדרושים על מנת שתוכלו להעניק להם את מבוקשם. עליכם לאמץ גישה קצת יותר סבלנית. הקפדה על הקצאת זמן איכות מסודר עם הילדים תוכיח את עצמה ותביא לתוצאות טובות בשלב מאוחר יותר. בעבודה: יהיה עליכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם ועל שיקול דעתכם. כמו כן, יתכן והשבוע תידרשו לפסוק ולגשר בין דעות שנות ומנוגדות. עשו זאת באופן הוגן ובצורה דיפלומטית מבלי לפגוע בצד כזה או אחר. לימודים, השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק וכדאי לכם מאוד לקחת חלק בתהליך אשר בסופו תצאו מרוצים. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. יום הולדתכם יעבור ברגשות מעורבים. התמקדות בדברים הטובים שקרו לכם בשנה שחלפה, זו הדרך הנכונה להסתכל על החיים. מזל טוב, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך