ג'קי בן זקן ישתחרר בסוף החודש

איש העסקים ג'קי בן זקן, יחגוג את חג הפסח לצד משפחתו, לאחר שוועדת השחרורים קיצרה שליש מעונשו

לאחר שנה ושלושה חודשים, איש העסקים ג'קי בן זקן ישתחרר מכלא חרמון ויחזור לחיק משפחתו. זה יקרה בסוף החודש (מרץ), לאחר שוועדת השחרורים קיבלה את בקשתו לקצר את עונשו בשליש. כזכור, בן זקן נכנס לכלא בתחילת חודש דצמבר 2016, לאחר שהורשע בהרצת מניות. לאורך כל תקופת מאסרו לא נרשמה אף התנהגות חריגה בעניינו, ומעבר לכך בן זקן ביצע את המטלות שהוטלו עליו ללא דופי. ועדת השחרורים ציינה בהחלטתה, בין היתר, כי איש העסקים עבד כמו כל שאר האסירים, יצא לחופשות ללא כל בעיה ותרם מזמנו לטובת אסירים אחרים בפעילויות הכלא. עם שחרורו צפוי בן זקן לחזור לעסקיו השונים.

צילום: Idan Milman

עורכת הדין שני אילוז, שייצגה את בן זקן בוועדת השחרורים, אמרה לכלי התקשורת: "אני מברכת על החלטת הוועדה. לא היה לי ספק שזו תהיה ההחלטה לנוכח ההתנהגות המופתית בכלא, עזרה ושימוש דוגמא לאסירים אחרים, ולנוכח זה שהוא יצא לחופשות. מדובר בוועדת שחרורים מקצועית, עם שופט ואנשי מקצוע שעוברים על כל החומרים ובוחנים את העניין בקפידה. הם התרשמו מאוד לטובה ואני שמחה על ההחלטה לשחרר אותו. ג'קי הוא אדם טוב ואין ראוי ממנו לקבל מתנה כזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך