משפחת החשודה בהצתת דירתה: "הצדק ייעשה בבית המשפט"

בראיון ל"אשדוד אונליין" ביקשה האחות נ' להפסיק עם הכתבות והוסיפה: "די עם הכתבות המפלצתיות האלה. זה שמים וארץ". האחות הגיבה בעקבות הפרסום של ממצאי חקירת המשטרה שטענה כי : "עלה במהלך החקירה כי היה בכוונתה של החשודה לפגוע בשני ילדיה, ואף הודתה בכך, עת התברר כי רכשה שלושה "כדורים" של רעל עכברים מסוכן שנועדו להדברת מזיקים". האחות נ': "נדבר בבית המשפט".
המשטרה חושפת: רכשה כדורי רעל ושרפה את הבית כשילדיה בתוכו

משטרת ישראל פרסמה את מסקנות החקירה שערכה לחשודה בהצתת בייתה בניסיון לפגוע בילדיה. אחותה של החשודה נ', טוענת בתגובה ל"אשדוד אונליין" כי הדברים נופחו וכי יש הבדל של "שמיים וארץ" בין מה שפורסם לאמת.

האחות נ': הצדק ייעשה בבית המשפט. אנחנו נדבר שם".

כזכור בין הייתר מחקרית המשטרה עולה: "עוד עלה במהלך החקירה כי היה בכוונתה של החשודה לפגוע בשני ילדיה, ואף הודתה בכך, עת התברר כי רכשה שלושה "כדורים" של רעל עכברים מסוכן שנועדו להדברת מזיקים. עדות מבעל החנות בה רכשה החשודה את הרעל זה סיפר כי הזהיר את ה"לקוחה" כי יש להרחיק את הרעל המסוכן מידיהם של ילדים בשל הסכנה הטמונה ברעל, והיא בתגובה ענתה – "צריכה רעל כזה".

במהלך חקירתה הנוספת הדגישה החשודה בפני חוקריה כי כוונתה הייתה לפגוע בילדיה יחד איתה ולצורך כך רכשה את הרעל – 3 כדורים, אחד לכל נפש. עוד ציינה החשודה כי התחרטה וזרקה את כדורי הרעל לפח האשפה. גם לעניין קביעתו חד המשמעית של חוקר השריפות בכיבוי האש כי מדובר בהצתה התייחסה החשודה וטענה בפני חוקרי המשטרה כי חוקר השריפות טעה בקביעתו"

נ' הוסיפה:  "אני אשמח שדי עם הכתבות המפלצתיות האלה. זה שמים וארץ אתם מנפחים ומדובר בשני ילדים".

זו הודעה של המשטרה
"אני אגיד לך דבר כזה. הצדק ייעשה בבית המשפט ובקרוב. אתם רוצים להמשיך עם הכתבות ההזויות האלה שיבושם לכם".

לאחד המגיבים בפייסבוק שאמר על אחותה בעקבות הפרסום של ממצאי חקירת המשטרה שאמר: "למה לא שורפים את הכלבה הזו",  ענתה נ': "שמור על הפה שלך ומהר. זו אחותי ולא כל מה שכתוב הוא נכון".

את מוזמנת להביא את הצד שלכם
"אני יכולה להגיד רק שנדבר בבית המשפט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך