אחיו של רוצח בנו בן ה-3 : "הוא היה איש משפחה, אבא אוהב"

הדובר הוא ניר גידסי, אחיו של אילן שרצח את אביתר בנו בן ה-3 והתאבד. אתמול נקבר באשדוד אבית"ר ז"ל. אמו טלי, היא במקור מאשדוד עד שעברה לרעננה עם אילן והיא יושבת שבעה עם משפחתה בעיר. ניר התראיין לראשונה ל"ישראל היום": "אנחנו המומים, שואלים אותנו שאלות שגם אנחנו שואלים את עצמנו. כולנו בשוק. אף אחד לא יודע מה בדיוק עבר עליו".
אחיו של רוצח בנו בן ה-3 : "הוא היה איש משפחה, אבא אוהב"

אתמול, שלישי הובא למנוחות עולמים אביתר גידסי והוא רק בן 3. אביו אילן חשוד שרצח את בנו והתאבד. האם טלי, מאשדוד במקור יושבת שבעה בבית המשפחה בעיר. היא עברה עם אילן בעלה לרעננה ועתה משפחתה עוטפת אותה בצערה הקשה. אחיו של אילן, ניר, התראיין "לישראל היום".

האח ניר סיפר כי הם מתקשים לדבר וחוששים כיצד התקשורת תציג את הדברים שיוצאים מהם בשעת אבלם. על הגילויים החדשים -לפיהם היה הפעוט מת שעות לפני שאילן התאבד וכי עד לרגע האחרון הוא הסתובב ברכב כשהגופה בתוכה – אמר האח: "אנחנו בשוק כולנו. אבל אף אחד לא יכול לדעת מה קרה שם בדיוק ומה עבר עליו. אילן אחי היה איש אהוב, אדם טוב, אישי".

ניר הוסיף: "הוא היה איש משפחה, אבא אוהב, בן מסור. אחי היה אדם שלא עניין אותו פייסבוק למשל, כל מה שהיה חשוב לו בחיים זה המשפחה שלו. עניין אותו להיות עם הילד שלו. עם אביתר". בהלוויה של האחיין באשדוד, ניר לא נכח: "שקלתי אבל מה שהכריע בסוף היה ההורים שלנו. נשארתי כדי לשמור עליהם. אבל היו שם דודים ובני דודים שהלכו להלוויה, חברים שלנו, של המשפחה. היה יום קשה מאוד. ההורים שלנו מפורקים לגמרי, כולנו מפורקים, כל זה דבר חדש לנו, שום דבר לא ברור כרגע – לא למה, לא איך".

רק בן 3. אביתר ז"ל

עוד סיפר האח: "אנחנו גם לא יודעים איך מתנהלים בתוך כל הדבר הכואב הזה. רק קברנו את שני האהובים שלנו, ואנחנו עצובים, כואבים, המומים, שואלים אותנו שאלות שגם אנחנו שואלים את עצמנו – לא מסוגלים להבין ולא יודעים מה עבר עליו, מה הביא אותו להגיע למצב הזה, – ואין לנו תשובות. אחי אילן היה הבנאדם האחרון שהיה יכול לפגוע בזבוב, כל שכן בבן האהוב שלו. הוא בנאדם שהיה מסור ועוזר אדם שכולו לב כלפי להורים שלו, למשפחה שלו, ובוודאי לילד הקטן שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך