אביתר ז"ל הובא למנוחות: "קשה לעכל"

אביתר ז"ל שנרצח שלשום, הובא אמש למנוחות בבית העלמין באשדוד, אמו תשב שבעה יחד עם משפחתה הקרובה בעיר אשדוד, "זה אירוע נורא, קשה לעכל את העניין" סיפר אחד הנוכחים במקום
סוף עצוב: הילד בן ה- 3 שנרצח ע"י אביו הובא לקבורה באשדוד
רק בן 3. אביתר ז"ל

אמש הגיעו מאות אנשים לבית העלמין באשדוד בכדי ללוות בדרכו האחרונה את אביתר גידסי בן השלוש, שנרצח שלשום על ידי אביו. אמו של אביתר ז"ל, טלי שבתאי במקור מהעיר אשדוד, הגיעה לבית העלמין כשהיא מלווה על ידי חברותיה ובני משפחתה. גם הגננות והמטפלות של אביתר ז"ל הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון.

הלוויתו של הפעוט היתה קורעת לב, "זה אירוע נורא, קשה לעכל את העניין" סיפר אחד הנוכחים במקום.

כזכור, הטרגדיה שהתרחשה ברעננה זעזעה את המדינה כולה, לאחר שבעקבות ויכוח בין בני זוג דקר הבעל אילן גדסי את האם טלי שבתאי, חטף את בנם הקטן אביתר ז"ל בן השלוש, רצח אותו ולבסוף התאבד לאחר שקפץ אל פסי הרכבת בבית יהשוע.

המשטרה שקיבלה תלונה דרך צד שלישי, הגיעה לבית האם ברעננה ופרצה את דלת הבית, שם מצאו השוטרים את האם טלי שבתאי כשהיא פצועה ומדדמת כתוצאה מדקירה, לאחר בירור קצר נודע כי האב אילן גדסי חטף את בנם אביתר בן השלוש לאחר שהתפתח ויכוח בין בני הזוג, לא לפני שדקר את האם.

במשך שעות ארוכות חיפשו כוחות גדולים של משטרה אחר האב, אך החיפושים לא העלו דבר, ולקראת השעה שמונה בערב בעקבות קריאה שהגיעה למשטרה על פגיעת רכבת בגוף זר בבית יהושע התברר הגרוע מכל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך