הקשר האשדודי לטרגדיה המזעזעת בה אב רצח את בנו והתאבד

טרגדיה הגדולה התרחשה אמש, בה חטף אב את בנו לאחר שדקר את האם האשדודית, ובסיום שעות של חיפושים, התאבד האב כשקפץ אל פסי הרכבת, וגופת בנו נמצאה ברכבו, הלוויה צפויה להתקיים באשדוד
הקשר האשדודי לטרגדיה המזעזעת בה אב רצח את בנו והתאבד

הטרגדיה שהתרחשה אמש ברעננה זעזעה את המדינה כולה, לאחר שבעקבות ויכוח בין בני זוג דקר הבעל אילן גדסי את האם טלי שבתאי, חטף את בנם הקטן אביתר ז"ל בן השלוש, רצח אותו ולבסוף התאבד לאחר שקפץ אל פסי הרכבת בבית יהשוע.

הבוקר מתברר שהאם טלי היא אשדודית במקור, ובעיר מתגוררת כל משפחתה, כאשר הלווית בנה הקטן צפויה להתקיים באשדוד, והאם צפויה לשבת שבעה בקרבת משפחתה בעיר אשדוד שתנסה לחזק ולעודד אותה לאחק השבר העצום.

המשטרה שקיבלה תלונה דרך צד שלישי, הגיעה לבית האם ברעננה ופרצה את דלת הבית, שם מצאו השוטרים את האם טלי שבתאי כשהיא פצועה ומדדמת כתוצאה מדקירה, לאחר בירור קצר נודע כי האב אילן גדסי חטף את בנם אביתר בן השלוש לאחר שהתפתח ויכוח בין בני הזוג, לא לפני שדקר את האם.

במשך שעות ארוכות חיפשו כוחות גדולים של משטרה אחר האב, אך החיפושים לא העלו דבר, ולקראת השעה שמונה בערב בעקבות קריאה שהגיעה למשטרה על פגיעת רכבת בגוף זר בבית יהושע התברר הגרוע מכל.

כוחות ההצלה והמשטרה שהגיעו למקום זיהו את גופת האב אילן גדסי שהתאבד זמן קצר קודם לכן לאחר שקפץ אל פסי הרכבת, כאשר סמוך למקום נמצא רכבו ובתוכו גופת בנו הקטן אביתר ז"ל, לאחר שככל הנראה נרצח ע"י אביו.

בשעות אלה המשטרה מנסה לפענח את סיבת הרצח המדויקת של אביתר בן ה- 3, שבסיומה תשוחרר הגופה לקבורה, כאשר הלוויתו צפויה להתקיים בבית העלמין באשדוד כבר בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך