מ.ס אשדוד מרחק 90 דקות מחצי גמר גביע המדינה

בשלישי תארח הפועל רעננה את מ.ס. אשדוד (19.45, נתניה). כזכור, המפגש הראשון הסתיים בתיקו 1:1. אשדוד חייבת לנצח או לסיים בתיקו של 1:1 (אז תהיה הארכה) ומעלה. עמיר תורג'מן: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה עיקשת"

בשלישי יתקיים משחק הגומלין במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל, בו תארח הפועל רעננה את מ.ס. אשדוד (19.45, נתניה). כזכור, המפגש הראשון הסתיים בתיקו 1:1, מה שמקנה יתרון קל של שער חוץ לקבוצה מהשרון. אשדוד צריכה לנצח או לסיים בתיקו 1:1 (אז תהיה הארכה) ומעלה.

משחק זה יתקיים שלושה ימים בלבד אחרי המפגש בליגה בו ניצחו השחקנים של מנחם קורצקי 2:1 למרות שליטה של אשדוד ברוב שלבי המשחק.

לקראת מפגש הגומלין אמר עמיר תורג'מן: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה עיקשת שפגשנו לפני מספר ימים. משחק גביע תמיד מעניין ומרגש וכל אחד רוצה להתקדם קדימה ולהגיע לשלבים הסופיים. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים, מפוקסים ודרוכים למשחק נגד קבוצה מאד טובה".

לגבי ההרכב, מאוריסיו קורדיירו ייעדר, בגלל צבירת כרטיסים צהובים. נראה כי אור אינברום יפתח בקישור ובנצי מושל עשוי לשחק או כמגן או בכנף. גורם בקבוצה אמר: "אנחנו באים לנצח. רוצים חצי גמר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך