ראש העיר מפרסם נתון מפתיע "אשדוד הכי נמוכה בארנונה"

נתון מעניין שמתפרסם ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מעיד על כך שהעיר אשדוד הנמוכה ביותר בגביית מחירי הארנונה מבין הערים הגדולות
אשדוד מבט על
צילום: טל אקוקה

בדף הפייסבוק של ראש העיר הובא לפני זמן קצר נתון מעניין על כך שהארנונה בעיר מהנמוכות בארץ, והכי נמוכה מבין הערים הגדולות "אשדוד מובילה ברמת החיים, זה ידוע לכולנו, עכשיו מסתמן כי ביחס לערים הגדולות, אתם התושבים נהנים מהשירותים המוניציפאליים, במחיר הנמוך בישראל (מבין הערים הגדולות בישראל) כתב ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר הוסיף ואמר "זה לא עניין של מה בכך, לאורך השנים היו לא מעט ביקורות על גובה הארנונה באשדוד, כשבפועל המציאות הוכיחה שוב ושוב כי תשלום הארנונה באשדוד, ביחס לערים בסדר גודל דומה, נמוכה משמעותית! נמשיך להעשיר את סל השירותים הניתן לציבור, במחיר הוגן" סיים ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

את הנתון המדויק הזה, הביאה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שמפרסמת את גודלם של השטחים שחויבו לארנונה למגורים בכל רשות מקומית בשנת 2016, וכן את ההיקף הכספי שחייבה כל רשות על שטחים אלה באותה שנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך