מנכ"ל איגוד הקבלנים: "חשש ממשי לזינוק במחירי הדירות"

"חשש ממשי שהתפרצות בביקוש לדירות באשדוד יביא לזינוק במחירי הדירות כמו שקרה בערי השרון"
שכונת סיטי אשדוד

הכלכלן הראשי של משרד האוצר פרסם בשבוע שעבר נתונים לפיהם ברבעון האחרון של 2017 נרשם בערי השרון זינוק של 33 אחוזים ברכישת דירות בקרב רוכשי דירה ראשונה (זוגות צעירים). הכלכלן הסביר את התופעה החריגה, בכך שזוגות צעירים שלא זכו בהגרלות מחיר למשתכן יצרו התפרצות של ביקוש. החשש באוצר הוא שציבור רוכשי דירה ראשונה יגיע למסקנה שלאחר ההגרלות הגדולות, הגיע הרגע לרכוש דירה חדשה בשוק החופשי והם יתנפלו על השוק והמחירים יזנקו.

"לא קשה להעריך שבאשדוד קיים ביקוש כבוש בהיקפים גדולים, שהוא תוצאה של הרבה שנים בהן לא היו דירות חדשות לרכישה ובמהלך אותן שנים כל שרי האוצר הבטיחו שהמחירים יירדו, מתריע שלומי בן עזרי, מנכ"ל בוני אשדוד והשפלה.

שלומי בן עזרי, מנכ"ל בוני אשדוד והשפלה

מנכ"ל הארגון שלומי בן עזרי: "ברבעון השני והשלישי של 2017 מחירי הדירות בנתניה ירדו, בדיוק כמו באשדוד בתחילת השנה ואז ברבעון הרביעי של 2017 הביקוש בנתניה זינק ואיתו זינקו מחירי הדירות. התמונה באשדוד דומה, לכן אם לא יחול שינוי, ההערכה היא שמחירי הדירות באשדוד יזנקו כמו בנתניה. אני ממליץ לזוגות צעירים והוריהם שיושבים כרגע על הגדר, להתייחס ברצינות לאפשרות של התפוצצות בביקושים ולעליה במחירי הדירות בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך