מה עושה פפיון ירוק בגזע העץ?

חפשו את הפפיונים הפזורים ברחבי העיר, הצטלמו והעלו לאינסטגרם עם ההאשטאג של...

צילה מיכאלי מאשדוד, מעצבת אופנה וסטייליסטית המתמחה בהלבשת נשים במידות גדולות, ממידה 42 ועד מידה 54, החליטה לשווק את העסק שלה "צילה- תפור עלייך" בדרך מקורית. ביום ראשון בערב היא פיזרה ברחבי העיר פפיונים ירוקים עם כרטיס הביקור שלה, ובפייסבוק ביקשה מהמוצאים להצטלם ולתייג אותה.

90%" מהלקוחות שלי מגיעות מהמרכז ומאזור השרון", אומרת צילה לאשדוד אונליין. "החלטתי לעשות מהלך שייצור התעניינות. מי שמכיר אותי יודע שאני מזוהה עם פפיונים. גם כאשר השתתפתי באירוע האופנה לנשים גדולות בתל אביב – PLUS SIZE FASHION WEEKEND לדוגמניות שלי היו פפיונים על הראש". צילה הכינה פפיונים בצבע ירוק כמו הלוגו שלה, חיברה כרטיס ביקור ו"החביאה" אותם ברחבי העיר על עצים, בתחנות אוטובוס ובמסעדות. "ביקשתי ממי שמוצאת פפיון שתצטלם, תעלה תמונה לאינסטגרם ותעשה תיוג של העסק שלי, כי אנשים אוהבים להראות, להיראות, לצלם את עצמם ולתייג. התחלתי ביום ראשון בערב, וכבר פנו אליי כמה בנות".

הסטודיו של צילה נמצא בדירתה בציונות 47. "המוטו שלי הוא: אישה צריכה להתלבש בשביל להיראות ולא בכדי להסתיר", היא אומרת. "כ-60% אחוז מהנשים בארץ עונות למידות איתן אני עובדת. נכון שיש רשתות אופנה למידות גדולות, אך הן לא באמת מספקות אופנה. אני נותנת מענה לנערות, לבחורות ולנשים המעוניינות לעשות שינוי בחיים, ולהתלבש בצורה מחמיאה, נשית, צבעונית וחיובית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך