לאחר שנגנבו ונמכרו: הוחזרו לבעליהם האופניים מצילים החיים

לפני יומיים פרסמנו כאן אודות האופניים החשמליים מצלי החיים של מתנדב איחוד הצלה שנגנבו ממנו במהלך השבת, לאחר סיפור ארוך הם נמצאו והוחזרו לו
לאחר שנגנבו ונמכרו: הוחזרו לבעליהם האופניים מצילים החיים

אמש (א') בשעות הלילה קיבל שיחת טלפון מאיר בניזרי מתנדב איחוד הצלה מאחד מחבריו שסיפר לו כי האופניים החשמליים של איחוד הצלה נמצאים בידיו.

בניזרי שמיהר להגיע למקום הופתע לשמוע כי אותו אדם רכש את האופניים מאדם אחר מבלי ידיעה כי אלו גנובות כיוון שהארגז ותיק הציוד הרפואי פורקו מהאופניים, יחד הם איתרו את אותו אדם שממנו קנו את האופניים הגנובים וזה הצביע להם על פח אשפה לשם השליך את הארגז עם הציוד הרפואי המציל חיים.

לאחר שאלה ירדו אל עומק פח המטמון והוציאו את התיק הרפואי והארגז פנו אל יעקב עטיה חובש מתנדב באיחוד הצלה שעליו דיווחנו במוצ"ש האחרון כי אופניו נגנבו והשיבו לו את האופניים החשמליים יחד עם הציוד הרפואי.

לנו נותר להודות לאותו אדם אשר גילה אזרחות טובה וכשהבין כי מדובר באותם אופניים מצילים חיים שדווח עליהם במוצ"ש לא היסס ומיד פנה לאיחוד הצלה לצורך השבתם תוך שהוא מוותר על סכום הכסף אותו שילם לגנב.

יעקב עטיה חובש איחוד הצלה שקיבל את אופניו חזרה מספר: "לא האמנתי שהאופניים יחזרו אליי עוד הלילה כל-כך מהר, הפתעתם אותי אני ישתדל עכשיו יותר לעשות למען הצלת חיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך