רשת המלונות הודיעה: "אשדוד היעד העולה בנוף החופשות בישראל"

רשת המלונות פתאל דירגה לקראת הקיץ הקרב את היעדים האהובים על לקוחותיה בארץ, שם התברר שהמלונות הבודדים באשדוד נמצא במיקום מפתיע במיוחד
מגדלור אשדוד

פסח בפתח וביחד איתו מגיעה ההכרזה הרישמית על סוף החורף ותחילת עונת הטיולים והטיסות לחו"ל של הישראלים.

בשונה מהשנה שעברה, השנה פסח יוצא בתקופה מוקדמת וקרה יותר, מה שגורם לכך שמפת היעדים המבוקשים נראית אחרת. כך, חופשות הבטן גב מפנות את מקומן ליותר טיולים אורבניים וחמים.

"מכיוון שהשנה פסח יוצא מוקדם ועדיין קריר ביעדי הנופש, אז הביקוש הגבוה הוא לחופשות בתוך העיר", נמסר מחברת תלמה נסיעות לאתר מאקו "יעדים כמו ברלין, וינה, בוקרשט וקייב, מאוד מבוקשים. כמו כן, דרום איטליה שזהו יעד שמאפשר סגנונות טיול רבים במזג אוויר אביבי".

ומה קורה בארץ? גם בחופשות הישראלים בארץ ניתן לראות מגמות מעט שונות מחגים קודמים. לפי רשת המלונות פתאל היעד המבוקש ביותר בארץ לפסח הקרוב הוא כמובן אילת, שרק ממשיכה לצמוח ומראה גידול של 115 אחוזים לעומת השנה הקודמת. עוד בשלישייה הפותחת בארץ ניתן למצוא את תל אביב וטבריה עם גידול של 73 אחוזים בהזמנות.

ברשת המלונות מציינים את אשדוד כיעד העולה בנוף החופשות בישראל. גם באשקלון ניתן לראות גידול משמעותי של 500 אחוזים בהזמנות ואף בבאר שבע ניכר גידול בענף התיירות. אין ספק שמשהו טוב עובר על הדרום בתקופה הזו של השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך