ניצחון וראשון. מכבי בן אשדוד תשחק מול אליצור חולון בשני. ניצחון והיא ראשונה

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, יכולה בשני במחזור השלישי בפלייאוף העליון לעלות למקום הראשון. זאת בתנאי שהיא תנצח את אליצור חולון (19.00, הקריה).
ניצחון וראשון. מכבי בן אשדוד תשחק מול אליצור חולון בשני. ניצחון והיא ראשונה

מקום ראשון?

מכבי בן אשדוד תארח ביום שני (19.00, הקריה) את אליצוור חולון מהמקום השני. אם היא תנצח את חולון היא תעלה למקום הראשון כי שם נמצאת מכבי רמת חן ולאשדוד יתרון כי ניצחה אותה.

באשדוד דחפו כל השבוע לקראת המשחק הזה, במחזור השלישי בפלייאוף העליון, שהוא אולי מהחשובים העונה, כי אם אשדוד תנצח ותשמור על מקום ראשון עד תום הפלייאוף, הרי שהיא תהיה זו שתארח את סדרת חצי הגמר וסדרת הגמר, אם וכאשר תגיע.

בקבוצה קוראים לאוהדי הקבוצה להגיע למשחק החשוב הזה, שהכניסה אליו חופשית. "ביום שני, 26/02 נארח את אליצור חולון כאן באשדוד למשחק הכי חם שם העונה!! אנחנו קוראים לכל האוהדים, לחברים, למשפחה, לשכנים ובקיצור לכולם! בואו לתמוך בקבוצה שלנו, להינות איתה ולדחוף אותה קדימה עד לניצחון", כתבו באתר של הקבוצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך