מ.ס אשדוד: לאחר רעננה בשבת היא תפגוש משחק ביום שלישי את רעננה ברבע הגמר

ביום שבת נוצחה מ.ס אשדוד על ידי רעננה בליגה 2:1. בשלישי (19.45, נתניה), תפגוש אשדוד את רעננה שוב במסגרת הגומלין ברבע גמר גביע המדינה (1:1 בראשון). אשדוד לא ניצחה מעולם את רעננה. המאמן תורג'מן: "סטטיסטיקות נועדו להשבר".
תורג'מן
נגיע מוכנים. תורג'מן

בשבת נוצחה מ.ס אשדוד על ידי רעננה במשחק חשוב בליגה 2:1. ביום שלישי אשדוד תגיע שוב לאיצטדיון בנתניה, בכדי לשחק מול…רעננה במשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה (1:1 במשחק הקודם). אשדוד לא ניצחה מעולם את רעננה. מאמן אשדוד עמיר תורג'מן התייחס למשחק בשבת ולמשחק בשלישי (19.45). בשבת הקרובה תחכה לאשדוד מכבי ת"א בליגה. שבוע עמוס.

תורג'מן: "מול רעננה בשבת במחצית השנייה שיחקנו טוב חוץ מהדקות שלאחר השער שהשוונו. רעננה לא הגיעו ליותר מידי מצבים והצליחו לכבוש פעמיים. אבל זה חלק מהמשחק. מאכזב. אבל מצד שני במחצית השנייה היה יותר טוב, גם אם לא היה מספיק. בשלישי צריכים להגיע מוכנים ואנחנו נגיע"

למה אור אינברום לא פתח?

"אור אינברום נכנס לקצב. הוא לא ישחק הרבה זמן. אור שחקן מאוד מוכשר. מאוד מיוחד שעושה דברים יפים. הוא עוד ישתלב בצורה טובה. העדפתי בגלל המשחק האגרסיבי מול רעננה והעובדה שהוא רק נכנס לקצב לאט לאט, שישחק 30 דקות טובות במוקם 60 דקות לא טובות.

בשלישי שוב רעננה. רק בגביע לא ניצחתם אותם מעולם

"סטטיסטיקות נועדו להשבר בסופו של דבר. זה משחק אחד. אני בטוח שאפשר לעשות זאת".

ואח"כ בשבת מכבי ת"א

"אכן. לא מעט עומס. אבל אמרתי לשחקנים שלי שאני מוכן כל שנה להיות בעומס במשחקים המעניינים גם בגביע וגם בליגה. נגיע מוכנים שלישי ושבת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך