שינוי מגמה: גם היום לא חולקו דוחות בביג ובסטאר סנטר

מחאת השבת שפרצה בסערה, הולכת ודועכת בעקבות שינוי המגמה וההבטחה של ראש העיר, להרגעת הרוחות והחזרת השקט לתושבי העיר
חניה ביג פאשן אשדוד

נדמה כי השקט חזר לאשדוד בסופי שבוע, שכן זו השבת השלישית ברציפות שלא חולקו דוחות בביג פאשן ובסטאר סנטר, כאשר במקביל לא מתקיימים צעדי מחאה על ידי הציבור החילוני בעיר.

כזכור, בישיבת מועצת העיר האחרונה הבטיח ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי כי הוא יפעל להרגעת הרוחות, והשקט יחזור לשלוט בעיר, ונראה כרגע כי זו המגמה שצפויה להימשך באשדוד.

כאמור, הצעד להרגעת הרוחות ושינוי המגמה בולט בעיקר נוכח הפסקת התהלכות ברחבי העיר בימי שישי, וכן אי קיומה של הפגנת המחאה השבועית במוצאי שבת כבר שבוע שני ברציפות.

גם ברשתות החברתיות מורגשת הירידה בהתייחסות למחאת השבת, וחוץ ממספר גורמים בעלי אינטרסים המלבים את האש, השיח נגד הדת והחרדים ירד משמעותית.

גורמים פוליטים בעיר רוצים להאמין שהשקט הזה ימשך בכפוף לסטטוס קוו הקיים, בו העירייה צריכה לאכוף את החוק במקומות מיושבים, ופחות באזור המסחר הגדולים של העיר כדוגמת הסטאר סנטר והביג, בתקווה שהאחווה בין חרדים לחילונים בעיר תחזור לקדמותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך