מסטודנט לעובד בכיר!

בניסיון לגשר על פער זה בקרב צעירי אשדוד, מרכז צעירים "כיוונים" מפעיל, מזה שנתיים, את תוכנית "הדבר הבא", תכנית הדגל של קרן רוטשילד קיסריה, בשיתוף קרן גרוס, פדרציית ניו-יורק, הג'וינט ובניהולה של עמותת אלומה. זו היא תוכנית ייחודית המאפשרת לסטודנטים לקראת סיום לימודיהם להתמחות יום בשבוע אצל מיטב המעסיקים מהחברות המובילות במשק. במהלך ההתמחות הצעירים צוברים ניסיון תעסוקתי בתחום הלימודים, יוצרים רשת חברתית-עסקית, נחשפים להזדמנויות תעסוקתיות ויוצרים לעצמם שורה יקרה מפז לקורות חיים.

השנה חלון ההזדמנויות עבור הסטודנטים התרחב. מרכז כיוונים ותכנית "הדבר הבא" קיימו במרכז כיוונים סדנא ייחודית, "סדנא מראה", שאפשרה לצעירים שיקוף אמיתי על התנהלותם בראיונות עבודה. יוזמה זו הציעה לכל אחד מהסטודנטים המשתתפים בתוכנית מפגש אישי לראיון עומק עם בכירים בשוק התעסוקה האזורי. בסיום הראיון העניקו המראיינים משוב כנה למשתתפים. "הסדנא סיפקה הצצה להתנהלות השוטפת בשוק העבודה, התנסות אמיתית בראיון עבודה עם מעסיק ממיטב החברות במשק, נט וורקינג, ושיח חופשי של מתמחים בתחילת הדרך עם מנהלים בדרגים בכירים" אומרים בכיוונים.

"זו יוזמה נהדרת. אישית למדתי המון. הגיעו מעסיקים מהשורה הראשונה וזה באמת מה שעשה את היום הזה מוצלח" אמר אבירן שמיאן (מתמחה המשתתף בתכנית).

מרכז כיוונים: "מודים על שיתוף הפעולה המדהים של כל הנוגעים בדבר: חברת קן-התור, חברת תיקשוב, ברנע פיקוח, עמותת אלומה ,communit, אלתא, עיריית אשדוד, viso mall, לידרס, חממת הפוד-טק של שטראוס והמדען הראשי, שהתגייסותם ומחויבותם תרמה לפיתוח כוח עבודה של העתיד".

אם גם אתם מעוניינים להיות בנבחרת הבאה של תכנית המתמחים באשדוד, מוזמנים ליצור קשר עם מרכז כיוונים: 08-8604028 למידע נוסף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך