הפסד לפני חצי הגמר. אשדוד נוצחה בכדוריד על ידי הרצליה 31:28

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ערכה בשישי "ניסוי כלים" בליגה, לפני חצי הגמר בשלישי (18.15, היכל שלמה), מול הפועל ראשל"צ. זה נגמר בהפסד להרצליה 31:28.
הפסד לפני חצי הגמר. אשדוד נוצחה בכדוריד על ידי הרצליה 31:28

ביום שלישי תשחק קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בחצי הגמר מול הפועל ראשל"צ (היכל שלמה, 18.15), בשישי היא ערכה "ניסוי כלים" אחרון לפני המשחק וסיימה בהפסד חוץ מול השלישית בטבלה הרצליה, 31-28 .

המשחק היה צמוד, מותח ומסקרן כאשר שתי הקבוצות מציגות כדוריד איכותי, קשוח ומהיר. המחצית הראשונה הייתה צמודה לכל אורכה וההצליה ירדה ביתרון של שער אחד בלבד,  16-15. המחצית השנייה אף היא הייתה צמודה כששתי הקבוצות לא הצליחו לפתוח יתרון עד לדקה 54, אז הרצליה הצליחה לעלות ליתרון של 3 שערים עד לסיום ושתי הנקודות נשארות אצלה.

הבקיעו לזכות אשדוד: דור קלדרון  6 שערים, אלכסיי גרגורייב, דדי פרץ ועמרי קושמרו  5 שערים כ״א, שלומי צייטלר 3 שערים, יוסי ביטרמן  2 שערים, ישראל ביטרמן ואסף בן גוזי שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך