בלעדי – צפו: זו הסיבה שבגללה התרחשה השריפה הקשה באשדוד

בראיון מיוחד של אחד הנערים ששהה במקום מהרגע הראשון, הוא מספר לאתר 'אשדוד אונליין' כיצד התרחשה השריפה מתחילתה ועד סופה הקשה, לאחר פינויחם של 24 הפצועים
פצועים רבים בינהם ילדים בשריפה גדולה בבניין מגורים
מקום השריפה (צילום: איחוד הצלה)

מעט לפני השעה שבע בערב התקבל הדיווח על השריפה הגדולה ברובע ח', שם ברחוב מבוא השרביטן בבניין בן שבע קומות הידוע לציבור כמרכז פלדות התפשטה האש מקומת הקרקע על עבר הבניין, לאחר השתלטות כוחות הכיבוי על האש, הפצועים הוצאו בזה אחר זה מהבניין כשמניינם עלה ל- 26 פצועים מתוכם גם ילדים קטנים ששאפו אשן סמיך וקשה, כאשר מצבם של רוב הפצועים קל, חוץ משלושה שמצבם בינוני ואחד שמצבו קשה.

כתב אתר 'אשדוד אונליין' יצא לזירה בכדי לבדוק מקרוב כיצד התרחשה השריפה, את המקום כבר עזבו כוחות הביטחון, ההצלה והכיבוי, והדיירים אלו שלא נפצעו הורשו לשוב לביתם. מתחת לבניין היו מספר בני נוער ששוחחו וריח הפיח המחניק מורגש באזור כולו.

השכנים במקום סיפרו לנו כי ישנו חשש שמדובר במעשה קונדס של נערים, שאולי שרפו משהו, אך אז התבררה לנו הסיבה האמיתית מנער ששהה במקום בזמן שהכל התחיל.

אחד הנערים (15) שראה אותנו מצלמים ניגש והחל לספר לנו את השתלשלות העניינים אך ביקש שלא נצלם אותו כלל. וכך הוא מספר "ישבנו ארבעה חברה במחסן שמתחת לבניין, במחסן יש מספר אופניים חשמליים, אחד הסוללות היה בהטענה כשלפתע שמנו לב לרעש מוזר וריח של שריפה, אני חושב שזה היה קצר" אמר הנער לאתר 'אשדוד אונליין'.

הנער המשיך לגולל את שהיה ואמר "פתאום היה פיצוץ רציני ועשן גדול התחיל לצאת מהמחסן, כל החברה רצנו בחוץ, והיו כאלה שאפי' השאירו את הפלאפון שלהם בפנים מרוב שהאש התלקחה והעשן היה קשה ברחנו מהר, ואז ראינו איך העשן עולה מעל כל הבניין, לא היה אפשר לנשום, התקשרנו מהר לכיבוי וכשכוחות ההצלה הגיעו הם ביקשו מכל מי שהיה לכוד למעלה לפתוח חלונות ולאורר כדי שלא יפגעו".

הנער סיים ואמר "כוחות הכיבוי שהגיעו השתלטו מהר על האש והעשן, אבל לצערי גם מספר אנשים שאני מכיר נפצעו ולקחו אותם לבית חולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך