אופיר כהן, "מכונת להיטים" מהלכת, כותב שיר חדש לזמר הצעיר דור וקנין

דור וקנין, צעיר בן 17 ממושב אמונים, שעלה לאחרונה לכותרות ונחשב לדבר הבא בזמר הים תיכוני, צפוי לשחרר לאוויר ממש בקרוב שיר חדש עליו שוקד בימים אלה אופיר כהן, שכתב עשרות להיטים בשנים האחרונות לאייל גולן, שרית חדד, ליאור נרקיס, קובי פרץ ואחרים
אופיר כהן, "מכונת להיטים" מהלכת, כותב שיר חדש לזמר הצעיר דור וקנין

האיש שאחראי בן היתר ללהיטים הבלתי נשכחים "מלאת אהבה" (רובי לוי), "כל החלומות" (אייל גולן), "הקשיבו חבריי" (שרית חדד), "תביני" (ליאור נרקיס) ועוד רבים וטובים, יושב בימים אלה וכותב שיר חדש לזמר הצעיר דור וקנין ממושב אמונים. מדובר באופיר כהן, היוסי גיספן החדש בזמר הים תיכוני, שעובד לצידם של כל הזמרים המוכרים והגדולים ביותר. כהן כתב להיטים לאייל גולן, שרית חדד, ליאור נרקיס, מרגול, זהבה בן ובעצם כמעט לכל אחד שמככב על הבמות הגדולות ביותר. כהן זוכה לקבל פניות על בסיס יומי מצד עשרות זמרים שמבקשים לשתף עימו פעולה, לנוכח היותו "מכונת להיטים" מהלכת, והוא מסנן בקפידה את הבקשות.

מי שזכה לקבל תשובה חיובית הוא כאמור דור וקנין בן ה-17, שמסומן כדבר הבא בזמר הים תיכוני. כמעט בכל יום שישי דור מככב בתוכנית של ירון אילן בערוץ 24 ("שישי שמח"), וזוכה למחמאות על הביצועים הווקליים שלו. כמו כן הוא הפך לטרנד בקרב הדור הצעיר, והשיר הכי מוכר שלו "פוארטו ריקו", כבר חצה מיליון צפיות ביוטיוב, נתון שלא הרבה זמרים יכולים להגיע אליו.

וקנין, תלמיד י"ב, מצליח לשלב את העשייה המוסיקלית המגוונת שלו, שבאה לידי ביטוי בהופעות יומיומיות ברחבי הארץ, לצד מבחני הבגרות המתישים. יש לו אפילו צו גיוס לנובמבר 18', ובינתיים נהנה מכל רגע.

דור כבר שיתף פעולה בעבר עם אופיר כהן, שביקש קודם כל לשמוע את דור ואהב את מה ששמע. הוא הציע לכתוב משהו אישי עבור דור וכך נוצר הסינגל הראשון "רסיסים של אהבה", שכתב והלחין כהן ודן סמרה עיבד. הסינגל יצא בספטמבר 16', לפני כשנה וחצי, בלי שום אמצעי פרסום ושיווק. "לא ידענו שיש יחצ"נים", מספר דור, "פשוט העלינו ליוטיוב". השיר הזה זכה עד היום ל-582 אלף צפיות. בהמשך דור הוציא סינגל שני, שרשם הצלחה לא רעה בכלל, אבל את הפריצה הגדולה שלו הוא זוקף ללהיט "פוארטו ריקו", שכאמור הגיע ליותר ממיליון צפיות ביוטיוב. הסינגל עצמו הקפיץ את דור עוד כמה שלבים למעלה. "נכנס לארץ קצב הרגטון", הוא מספר, "הגעתי לדי ג'יי אונלי, שיש לו להיטים כמו 'מסיבה בחיפה' ו'עד המדבר'. התחלנו לשמוע חומרים, ואז הוא השמיע סקיצה של זמר קובני בשם מריו וופא, שעלה לארץ וגר בבאר שבע. לשיר קראו 'פוארטו ריקו'. ביקשנו ממריו לקיים שיתוף פעולה ולארח אותו בשיר שלי. נפגשנו והתחלנו לעבוד ביחד עם יח"צ, עבודה בשטח, מופעי פריצה במועדונים והמון תמיכה מהמשפחה ומהחברים. זכינו להשמעות בתחנות רדיו כמו למשל אצל דידי הררי, רדיו ירושלים, כולם פרגנו, וזה לא מובן מאליו כי בסינגלים הקודמים לא הושמעתי ברדיו".

דור ממשיך לעבוד ולהקליט חומרים, ומתרגש מאוד לקראת הסינגל החדש: "אין מאושר ממני לשתף פעולה עם יוצר שכזה, ויש לנו עוד כמה וכמה תוכניות שייצאו לפועל בעתיד הקרוב".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך