יום הכיף בתל אביב של יעל מאשדוד הסתיים בסיוט גדול

יעל (48) נסעה עם חברתה הטובה ליום כיף במתחם "שרונה" בת"א. עם הגעתן לחנייה, הן יצאו מהרכב, ויעל החליקה ונפלה לאחר שעלתה על המדרכה, בה בוצעו עבודות סימון "אדום לבן" דקות ספורות קודם לכן. יעל סבלה משני שברים קשים במרפק וכן משבר בשורש כף היד, והגישה תביעת ענק נגד עיריית ת"א
מלאת הערכה. אילוסטרציה

כולנו עובדים קשה וכולנו מצפים לימי חופש, בהם יתאפשר לנו לבלות ולנקות את הראש. לצערה של יעל (48), תושבת רובע י"א באשדוד, יום הכיף בתל אביב הסתיים עוד בטרם החל, ובמקום לבלות ברחבי העיר ללא הפסקה, יעל אושפזה בבית החולים "איכילוב".

בתחילת שנת 2017 יעל וחברתה קבעו כאמור לנסוע ולבלות בעיר הגדולה. יעל ציפתה זמן רב ליום הכיף בו תוכל לצאת קצת משגרת החיים ולבלות יום שלם במחיצת חברתה הטובה, לטייל, לעשות שופינג ולאכול טוב.

לצערה הרב של יעל, בעת הגעתה לתל אביב, היא החלה לצעוד בסמוך למתחם "שרונה" והחליקה כתוצאה מצבע טרי (סימון "האדום לבן") על המדרכה. המדרכה נצבעה זמן קצר לפני שיעל פסעה במקום, והקבלן המבצע התרשל בכך שלא סימן את המדרכה והציב שילוט מתאים. יעל לא ידעה ולא יכלה לדעת שהמדרכה נצבעה ממש דקות ספורות טרם פסיעתה, והמחדל נבע ככל הנראה כתוצאה מרשלנות חברת הביצוע האחראית על עבודות התשתית מטעם עיריית תל אביב.

מיד לאחר הנפילה, ניגש עובד העירייה ליעל וניקה את סימני הצבע "האדום לבן" שנדבקו בגופה, תוך שהוא מתנצל בפניה ומודה שאכן המקום לא סומן.

יעל, אשר חשה כאבי תופת בידה הימנית, הובלה באמצעות אמבולנס לבית החולים "איכילוב" בתל אביב, שם אובחן כי היא סובלת משני שברים קשים במרפק וכן משבר בשורש כף היד. יעל נותחה תחת הרדמה מלאה וידה קובעה באמצעות ברגים ופלטינות.

לאחר תקופת ההחלמה והשיקום, החליטה יעל כי האירוע לא יעבור לסדר היום והיא גמרה בדעתה לממש את זכויותיה. יעל פנתה למשרדו של עו"ד דניאל שריד, בכדי שיפעל למען מימוש מלוא זכויותיה.

יעל אמרה לעיתון "המגזין": "כל כך ציפיתי ליום הכיף בתל אביב, רציתי לבלות וליהנות, ובמקום זה מצאתי את עצמי מאושפזת במחלקה האורטופדית באיכילוב. מקום הנפילה כלל לא היה מסומן או מגודר, ולא היה בידיי לעשות דבר כדי למנוע את התאונה. לצערי אני סובלת מהגבלות וכאבים, ומקווה שהאחראים למחדל יתנו את הדין".

עו"ד דניאל שריד אמר בתגובה: "מרשתי נפגעה כתוצאה מרשלנות חמורה מצד עיריית תל אביב או מי מטעמה. העירייה וקבלן עבודות התשתית נמנעו מנקיטת כל האמצעים המתאימים, על מנת להבטיח מניעת התאונה בה נחבלה מרשתי. התיק המשפטי מתנהל כעת בבית המשפט ואלחם למען מלוא הפיצויים הכספיים המגיעים למרשתי. לא ייתכן שבילוי יסתיים, עוד בטרם החל, בפציעה כה קשה, רק בגלל קלות דעת וחוסר אחריות. הציבור חייב להיות מוגן ובטוח בכל עת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך